Máš dotaz k rekvalifikacím? Ptej se našeho nového voicebota
Možná sis všiml, že na webu ITnetwork již pár měsíců svítí vlevo dole zelená ikonka, pod níž se ukrývá náš chytrý chatbot. Ten už za dobu své existence dokázal zodpovědět tisíce nejrůznějších dotazů ohledně rekvalifikací, e-learningových kurzů a prezenčních školení. Abychom však naše zákaznické služby ještě vylepšili, přidali jsme k chatbotovi parťáka, se kterým si můžeš i poklábosit. Věříme, že si naše nová voicebotka zvládne poradit i s tvými zapeklitými dotazy.
Na co všechno zná odpověď? A jak takový hovor probíhá?
Jaká témata můžeš po telefonu vyřešit?
Naše nová voicebotka zatím není tak chytrá, aby dokázala zodpovědět úplně vše. Jejím primárním účelem je totiž poskytovat poradenství ohledně rekvalifikačních kurzů. Pokud se jí tedy zeptáš, kde v Praze najdeš tu nejlepší zmrzlinu, s odpovědí moc nepochodíš. Místo toho tě voicebotka poprosí, abys položil dotaz ještě jednou a zaměřil se pouze na naše rekvalifikace.
539 096 928
Zeptat se jí můžeš třeba na následující témata:
- výběr rekvalifikačního kurzu,
- výběr konkrétního jazyka,
- nástup na rekvalifikaci,
- podání žádosti na úřad práce,
- podrobné informace o kurzech,
- cena a možnosti financování rekvalifikačních kurzů,
- informace o prezenčních školeních,
- informace o konzultacích,
- informace o průběhu kurzu.
Naše voicebotka umí odpovědět pouze na témata ohledně rekvalifikací. Pokud máš dotaz ohledně ITnetwork, e-learningu či kariéry u nás, můžeš se obrátit na našeho chatbota. Najdeš ho v levém dolním rohu.
Jak probíhá hovor s voicebotkou?
Není na tom nic složitého. Prvním krokem je vytočit správné číslo, tedy 539 096 928. Následně se v telefonu ozve hlas naší virtuální asistentky, která tě vyzve, abys jí položil svůj dotaz.
Voicebotka ti pak odpoví a zeptá se, zda máš nějaké další dotazy. Takto spolu můžete komunikovat, dokud nebudeš vědět vše potřebné.
Pokud asistentka nebude znát odpověď, vyzve tě, abys otázku položil ještě jednou. V takovém případě se pokus dotaz zkrátit na minimum, dlouhé věty pro ni totiž mohou být problematické.
Přesto se samozřejmě může stát, že ti voicebotka nedokáže na tvůj dotaz ohledně rekvalifikací odpovědět. V tom případě ti oznámí, že tě bude kontaktovat někdo z našich kolegů. Nemusíš se tedy obávat, tvůj dotaz dostaneme a co nejdříve ti na něj odpovíme.
Několik tipů na závěr
Abychom ti volání ještě více usnadnili, přinášíme ti několik tipů, které by se ti mohly hodit:
- Ptej se skutečně pouze na témata ohledně našich rekvalifikací.
- Snaž se pokládat co nejjednodušší otázky a vyhni se složitým souvětím, která by mohla voicebotku zmást.
- Mluv normální rychlostí a dostatečně nahlas.
- Voicebotka rozumí pouze češtině.
- Odpovědi mohou někdy chvíli trvat, buď proto prosím trpělivý.
- Hovor můžeš kdykoliv ukončit.
- Linka na voicebotku je otevřená 24 hodin denně, můžeš tedy volat, kdy chceš.
- V rámci tarifů od českých operátorů je volání na tuto linku zdarma.
- Pokud svůj dotaz s voicebotkou nechceš vůbec řešit, napiš nám prosím na info@itnetwork.cz nebo rekvalifikace@itnetwork.cz.
Věříme, že si naši novou firemní voicebotku oblíbíš stejně jako my a že ti dokáže poradit v mnoha různých situacích.
539 096 928
Hledáš novou příležitost a kariérní cestu? Začni s programováním a získej skvělé peníze, flexibilní pracovní podmínky, home office a mnoho dalšího. Rekvalifikuj se v našem akreditovaném kurzu pro junior programátory WWW aplikací. Nauč se pracovat s moderními nástroji budoucnosti a vybírej si z nekonečného množství pracovních nabídek. Nikdy není pozdě začít:
Přečti si také: