Diskuze: C++ silniční síť
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pomocou http://www.itnetwork.cz/…-linked-list Neviem v akom jazyku
to budeš písať, ale princíp je rovnaký pre všetky. Samotný algoritmus si
môžeš ľahko vygoogliť
Tohle je sekce C/C++ a tam myslím linked list není
EDIT: je tam http://www.cplusplus.com/…e/list/list/ , ale tohle je
typický příklad grafu a ty se řeší jako pole vrcholů (vesnic, měst) a
pole spojnic (silnic), každá spojnice má uloženo mezi kterými vrcholy vede
(nejlépe přes indexy).
Tvé řešení je dobré, ale má pár much, první je paměťová náročnost, nejméně potom velikost souboru, tedy přijde mi to tak, druhá pokud bychom šli na rychlost tak mi přijde neefektivní, protože by jsi měl třeba město které by mělo dva vrcholy s městy které jsi už prošel, ale při myšlence jak jsem tvou pochopil by jsi procházel i ta města která mají spoje už vyřešené, zbytečná ztráta času, mohlo by se to ošetřit nějakými podmínkami, ale teď mě napadá jen pole uzavřených cest ale to máš další náročnost na paměť...
Pokud má někdo nějaké výhrady budu rád když mě upozorní.
Spíš bych to řešil tím že bych si vytvořil jedno pole cest, každému městu bych přiřadil id/název a potom vytvářel spojnice na základě tohohle... Jak nabídl Zdeněk Pavlátka
derilecek Taky se přikláním, jestli by jsi mi mohl posílat ty
úkoly, nejlépe do zpráv, nebo jestli by jsi mi ty mnauiku mohl přeposílat
ty úkoly co ti pošle, byl bych moc rád, alespoň bych se o našem
programování ve škole nějak zabavil...
Tedy samozřejmě když budou malé počty měst tak to bude jedno, ale čim
více měst tím horší to bude, tedy zdá se mi, jinak je to ale dobré
řešení, pro málo cest, a i lepší na pochopení.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.