Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:31.1.2014 16:00

Zdravím, jsem amatér a učím se základy v C++ prosím nevíte někdo, jak zabalit source kod? Děkuji, když tak skype: Pajzlnator

 
Odpovědět  -1 31.1.2014 16:00
Avatar
Posix
Člen
Avatar
Posix:31.1.2014 16:15

Zdrojový kód zkopíruj na flešku, flešku dej do krabičky, krabičku zalep, ať se neotevře, hotovo. Pokud to chceš mít pořádně zabalené, tak zdrojový kód ještě dej do rar a zip archivu a až pak kopíruj na flešku.

Nahoru Odpovědět  +14 31.1.2014 16:15
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:31.1.2014 22:37

Moc vtipné, tak jsem to nemyslel upřesním to. Potřebuji z toho source kodu vytvořit binární soubor, který spouští hru. Nevím, jak to lépe vysvětlit a tím zabalením myslím pravděpodobně zkompilovat :)

 
Nahoru Odpovědět 31.1.2014 22:37
Avatar
bigG
Neregistrovaný
Avatar
bigG:31.1.2014 22:41

A jak jsme to měli pravděpodobně vědět? 8-)

 
Nahoru Odpovědět 31.1.2014 22:41
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
Odpovídá na bigG
zly.pavel:31.1.2014 23:04

To se omlouvám, ale jak říkám učím se základy C++ a zatím toho moc nechápu, děkuji za pochopení. o_O

 
Nahoru Odpovědět 31.1.2014 23:04
Avatar
Denis Homolík (Alfonz):31.1.2014 23:22

Pokuď myslíš zkompilovat a používáš Visual Studio najdi si v menu "Build" a zkompiluje se ti to do složky Debug někde ve složce projektu(Nemůžu ti to říct přesně, protože nejsem na počítači). Měl jsem taky takovej problém když jsem začínal.

Nahoru Odpovědět  +1 31.1.2014 23:22
Vše je možné, dokud si to myslíte!
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:1.2.2014 0:00

Děkuji používám Dev-C++ ale visual mám taky v počítači :)

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2014 0:00
Avatar
petrph
Člen
Avatar
Odpovídá na zly.pavel
petrph:1.2.2014 9:12

Ahoj-konkrétně v Dev-C++ v tom může být docela podraz. Poněvadž standardně by ti mělo stačit volba v menu Spustit - Zkompilovat a spustit (F9)(popřípadě Překompilovat vše (CTRL F11) -a on ti současně s překladem vytvoří i přeloženej exe soubor někde ve složce projektu (to se musíš podívat na začátku když ten projekt zakládáš kam se ti to ukládá.
Ale!! -když se podíváš na popis Dev C++ na jejich webu, tak se dočteš že to je "full-featured Integrated Development Environment (IDE).Čili,zjed­nodušeně řečeno DEV C++ je pouze editor kde můžeš ten program napsat, ale překladač kterým by jsi ho moh přeložit si musíš sehnat jinde -a pak ho s Dev C++ propojit. :( Můžeš zkusit jejich speciální distribuci " with Mingw/GCC xx" resp."includes Mingw compiler and libraries)-ale i tam můžou bejt problémy s nastavením. Jestli se přes to nedostaneš, zkus místo Dev C++ něco jinýho

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2014 9:12
Avatar
Odpovídá na petrph
Lukáš Hruda (Luckin):1.2.2014 10:31

Když si stáhneš Dev-C++ tak v něm kompilátor běžně už je, narozdíl od třeba Code::Blocks.

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2014 10:31
Avatar
petrph
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hruda (Luckin)
petrph:1.2.2014 11:18

Ahoj-jestli ti kompiluje, tak je to proto že jsi si stáhnul tu rozšířenou distribuci o které píšu "" with Mingw/GCC xx" resp."includes Mingw compiler and libraries. Bez toho ti to překládat nemůže.
To se pozná snadno i podle velikosti staženýho instalačního balíku, ten základní má ca 2,5 MB, ta rozšířená s překladačem 9 MB.

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2014 11:18
Avatar
Odpovídá na petrph
Lukáš Hruda (Luckin):1.2.2014 12:17

To je možné, ale Dev-C++ jsem stahoval již několikrát a ještě se mi nestalo, že by v sobě kompilátor neměl.

 
Nahoru Odpovědět 1.2.2014 12:17
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:2.2.2014 2:24

I tak když jsem to zkompiloval vypsalo mi to nějaké ty errory a varování většinou stejné chyba. Už si nevím rady :( Samozřejmě mnohokrát děkuji za vaše rady. :)

Editováno 2.2.2014 2:26
 
Nahoru Odpovědět 2.2.2014 2:24
Avatar
petrph
Člen
Avatar
Odpovídá na zly.pavel
petrph:2.2.2014 9:44

Ahoj, a jaké "to nějaké ty errory a varování" to byly, můžeš je sem hodit, třeba jen zkráceně. Řekněme že jsou dvojího druhu
jednak chyby ve zdrojovém kódu -což znamená chyby v tom co jsi napsal ty. Ty musíš v tom kódu opravit-asi ti vypisuje u každé chyby i číslo řádku kde je ,jinak tě nepustí dál V tom jsou překladače horší než učitelé.

  • a pak teda "ty druhé chyby " programu překladače.-- že nemůže najít nějaký soubor, knihovny atd..

Což se dá rozlišit snadno, na http://ideone.com/ jsou online překladače. Tam si vlevo dole zvolíš C++, nakopíruješ svůj zdrojový kód a zmáčkneš Run. Pokud se tvůj program správně spustil, tak je asi chyba v DEv C+++ a zkus místo něj jinej překladač, jak jsem psal nahoře

 
Nahoru Odpovědět 2.2.2014 9:44
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:6.2.2014 23:12

1>.\NetworkAc­torManager.cpp(367) : warning C4800: 'BOOL' : forcing value to bool 'true' or 'false' (performance warning)
1>.\NetworkAc­torManager.cpp(417) : warning C4800: 'BOOL' : forcing value to bool 'true' or 'false' (performance warning)
1>.\MarkManager­.cpp(26) : warning C4996: 'mkdir': The POSIX name for this item is deprecated. Instead, use the ISO C++ conformant name: _mkdir. See online help for details.
1> C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 9.0\VC\include\di­rect.h(128) : see declaration of 'mkdir'
1>.\PythonPla­yerModule.cpp(763) : warning C4101: 'iSourceSlotIndex' : unreferenced local variable
1>.\PythonPla­yerModule.cpp(978) : warning C4101: 'iSlotPos' : unreferenced local variable
1>LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'python22.lib'
1>UserInterface - 1 error(s), 5 warning(s)

když jsem si sehnal python22.lib a přidal tak mi zase vyskákalo asi 1000 errorů, tak už nevím, co mám dělat z 43 errorů a 200 upozornění jsem se dostal k 1 a 5 upozornění už si vážně nevím rady :)

Jinak pracuji ve verzi 2008 a přidal jsem si doplněk pro python stáhnutím SP1 :) Pokud by někdo věděl, jak na to byl bych rád aspoň ty upozornění .. :)

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 23:12
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:7.2.2014 16:27

Při přidání python22.lib mi to vypíše tyto errory je to jen malá část, ale všechno se stále opakuje u každého obj souboru.

Nevíte někdo, jak se to dá opravit? / Co mi chybí?

1>PythonNetwor­kStreamModule­.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CNetworkStream::Set­PacketSequence­Mode(bool)" ([email protected]@@QA­EXN@Z) referenced in function "struct _object * __cdecl netSetPacketSe­quenceMode(struct _object *,struct _object *)" (?netSetPacket­SequenceMode@@Y­APAU_object@@[email protected]@Z)
1>PythonNetwor­kStreamPhaseGa­me.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall CNetworkStream::Sen­d(int,char const *)" ([email protected]@@[email protected]) referenced in function "public: bool __thiscall CPythonNetwor­kStream::SendChat­Packet(char const *,unsigned char)" ([email protected]@@[email protected])
1>PythonNetwor­kStreamPhaseGa­me.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CFlyingManager::Cre­ateIndexedFly(un­signed long,class CActorInstance *,class CActorInstance *)" ([email protected]@@QAEXKPAV­CActorInstance@@[email protected]) referenced in function "protected: bool __thiscall CPythonNetwor­kStream::RecvCre­ateFlyPacket(vo­id)" ([email protected]@@I­AE_NXZ)
1>PythonNetwor­kStreamPhaseHan­dShake.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CTimer::SetBa­seTime(void)" ([email protected]@@QAEXXZ) referenced in function "protected: void __thiscall CPythonNetwor­kStream::HandSha­kePhase(void)" ([email protected]@@I­AEXXZ)
1>PythonNetwor­kStreamPhaseLo­ading.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CEffectManager::De­leteAllInstan­ces(void)" ([email protected]@@QAEX­XZ) referenced in function "public: void __thiscall CPythonNetwor­kStream::SetLo­adingPhase(vo­id)" ([email protected]@@QA­EXXZ)
1>PythonNetwor­kStreamPhaseLo­ading.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CFlyingManager::De­leteAllInstan­ces(void)" ([email protected]@@QAEX­XZ) referenced in function "public: void __thiscall CPythonNetwor­kStream::SetLo­adingPhase(vo­id)" ([email protected]@@QA­EXXZ)
1>MovieMan.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl GetFileExtensi­on(char const *,int,class std::basic_strin­g<char,struct std::char_tra­its<char>,class std::allocator<char> > *)" (?GetFileExten­sion@@[email protected][email protected]@std@@[email protected]@2@@std­@@@Z) referenced in function "private: long __thiscall CMovieMan::Ren­derFileToMMStre­am(char const *,struct IMultiMediaStream * *,struct IDirectDraw *)" ([email protected]@@AAEJPBDPA­PAUIMultiMedi­aStream@@PAUI­DirectDraw@@@Z)
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl initwndMgr(void)" (?initwndMgr@@Y­AXXZ) referenced in function "bool __cdecl RunMainScript(class CPythonLauncher &,char const *)" (?RunMainScrip­t@@YA_NAAVCPyt­honLauncher@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl initgrpText(void)" (?initgrpText@@Y­AXXZ) referenced in function "bool __cdecl RunMainScript(class CPythonLauncher &,char const *)" (?RunMainScrip­t@@YA_NAAVCPyt­honLauncher@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl initgrpImage(void)" (?initgrpImage@@Y­AXXZ) referenced in function "bool __cdecl RunMainScript(class CPythonLauncher &,char const *)" (?RunMainScrip­t@@YA_NAAVCPyt­honLauncher@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl initgrp(void)" (?initgrp@@YAXXZ) referenced in function "bool __cdecl RunMainScript(class CPythonLauncher &,char const *)" (?RunMainScrip­t@@YA_NAAVCPyt­honLauncher@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl initdbg(void)" (?initdbg@@YAXXZ) referenced in function "bool __cdecl RunMainScript(class CPythonLauncher &,char const *)" (?RunMainScrip­t@@YA_NAAVCPyt­honLauncher@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall CPythonLauncher::~CPyt­honLauncher(vo­id)" (??1CPythonLau­ncher@@[email protected]) referenced in function "bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)" (?Main@@YA_NPA­UHINSTANCE__@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CPythonLauncher::Cle­ar(void)" ([email protected]@@QAEX­XZ) referenced in function "bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)" (?Main@@YA_NPA­UHINSTANCE__@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall CPythonLauncher::Cre­ate(char const *)" ([email protected]@@[email protected]) referenced in function "bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)" (?Main@@YA_NPA­UHINSTANCE__@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl srandom(unsigned long)" (?srandom@@[email protected]) referenced in function "bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)" (?Main@@YA_NPA­UHINSTANCE__@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _WebBrowser_Cleanup referenced in function [email protected]
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol _WebBrowser_Startup referenced in function [email protected]
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "char * * __cdecl CommandLineTo­Argv(char *,int *)" (?CommandLine­ToArgv@@[email protected]) referenced in function [email protected]
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "int __cdecl MINMAX(int,in­t,int)" (?MINMAX@@[email protected]) referenced in function "int __cdecl Setup(char *)" (?Setup@@[email protected])
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall CEterPackMana­ger::~CEterPac­kManager(void)" (??1CEterPackMa­nager@@[email protected]) referenced in function "void __cdecl bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)'::10'::`dynamic atexit destructor for 'EterPackMana­ger''(void)" (??__FEterPac­kManager@?9??Ma­in@@YA_NPAUHIN­STANCE__@@[email protected]@­YAXXZ)
1>UserInterface.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: virtual __thiscall CLZO::~CLZO(void)" (??1CLZO@@[email protected]) referenced in function "void __cdecl bool __cdecl Main(struct HINSTANCE__ *,char *)'::10'::`dynamic atexit destructor for 'lzo''(void)" (??__Flzo@?9?­?Main@@YA_NPA­UHINSTANCE__@@[email protected]@­YAXXZ)
1>../bin/metin2cli­ent.exe : fatal error LNK1120: 893 unresolved externals

Editováno 7.2.2014 16:28
 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 16:27
Avatar
petrph
Člen
Avatar
Odpovídá na zly.pavel
petrph:8.2.2014 19:54

Ahoj, pokusím se
"forcing value to bool 'true' or 'false'-to znamená že na tom řádku přiřazuješ číselnou hodnotu či proměnnou do proměnné typu bool-správně jen true nebo false
" 'mkdir': The POSIX name for this item is deprecated. Instead, use the ISO C++ conformant name: _mkdir.". No dejme tomu -použij na tom řádku místo mkdir _mkdir
" unreferenced local variable"- překladač tě upozorňuje že sis tam nadeklaroval nějakou proměnnou,ale pak už jí k ničemu nepoužíváš
A pak ty problémy s Python knihovnou,.. No řekl bych že si ukousl moc velkej krajíc, propojovat knihovny dvou jazyků do sebe, to vyžaduje dost velký zkušenosti, jak v programování obou těch jazyků, tak ale i v tom jak si správně nakonfigurovat prostředí -a to ti asi takhle na dálku nikdo neporadí..

 
Nahoru Odpovědět 8.2.2014 19:54
Avatar
zly.pavel
Člen
Avatar
zly.pavel:8.2.2014 21:32

A ty errory z posledního příspěvku nevíš, jak mám opravit? :) petrph

Editováno 8.2.2014 21:34
 
Nahoru Odpovědět 8.2.2014 21:32
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.