Diskuze: Jak začít s cryengine
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Čus myslím ,že existuje ale je to všechno v angličtině i tuna videí
musíš hledat.Ale začínat s cryenginem je blbost je to high level zkus si
třeba nějaký malí svůj napsat
C++ urcite pre zaciatocnika nevhodne nie je, prave naopak. Ja som s C++ zacinal, a dovolim si tvrdit ze prave vdaka tomu som lepsi ako vacsina. Pravdou ale je, ze nie kazdemu C++ sadne.
C++ je podľa mňa nevhodné pre začiatočníka pretože je to jazyk, ktorý
ti dovolí takmer čokoľvek a dajú sa v ňom získať veľmi ľahko zlé
návyky. Ja osobne som tiež začínal s C++ a z vlastnej skúsenosti viem
koľko vecí som sa musel potom odučiť, pretože som ich neorbil správne.
Preto si myslím, že C++ je vhodné pre mierne pokročilých, ktorí rozumejú
princípom OOP.
Začátky programování nejsou o tom, jaký jazyk je lepší nebo, že můžeš chytit špatné návyky atp... Celé je to jen o tom, najít jazyk který vám sedne a který budete správně chápat a rychle se ho učit. Já jsem začínal na Javě. Chápal jsem jí špatně. Pak jsem objevil C# a cítil jsem se jako v ráji. Postupně jsem vystřídal mnoho jazyků ale C# a C++ jsou dodnes jazyky které my nejvíce sedí a kdybych měl znovu začínat, tak jen v nich. Naopak Java nebo PHP mi přijdou dodnes jako jazyky, se kterými bych měl problém základy pochopit.
V kazdom jazyku sa mozes naucit zlym zvykom, nie len v C++.
To je pravda, ale C++ je na to ako stvorené práve vďaka jeho neobmedzeným
možnostiam (rôzne druhy dedičnosti, viacnásobná dedičnosť, "friends",
referencie, pointery, podpora rôznych druhov programovania, preťažovanie
operátorov, konverzné funckie atd...) ale tiež je pravda, že potom keď
prejdeš z C++ na iný jazyk tak ti príde až smiešne jednoduchý
Pokud začínáš s 3D grafikou, doporučil bych začít lineární algebrou (vektory, vektorové prostory, matice se používají naprosto běžně a většina publikací, věnující se 3D, předpokládá jejich znalost). Na jazyku podle mě moc nesejde. Stejně musíš použít poměrně low-level API jako OpenGL, pokud nebudeš používat žádný engine a i s enginem se nevyhneš takovým věcem, jako jsou shadery. Na druhou stranu, jazyky, které mají alespoň nějakou automatickou správu paměti a dobrou základní knihovnu (Java, C# ...), budou určitě jednodušší.
Aby to nebylo úplně mimo téma, zkus si na YouTube zadat CryEngine tutorial
Co pořád máte s automatickou správou paměti to taky není samospása
To samozřejmě ani netvrdím Ale podívej se na to z pohledu začátečníka třeba v C++. Může
se například snadno splést úplně v jednoduchém případu, kdy na alokaci
pole použije new a dealokaci jen delete. Pak se bude divit, že program bude
zabírat po pár minutách provozu třeba i několik set MB paměti. Na to, že
vymazal pouze první prvek pole, sám hned tak nepřijde.
Hlavna vyhoda automatickej spravy pamete nie je v tom ze nemusis volat delete
na objekty ale v tom ze ti jazyk moze garantovat memory safety. Memory lake je
zly, ale take dangling pointre su ovela horsie...
Problem c++ je v tom ze negarantuje memory safty nikde!
Novsie systemove jazyky ako D, Rust... maju moznost garantovat memory safety
aspon na cast kodu, ale zas maju onicom kompilatory, pomale runtimy a malo
kniznic.
Pisat relativne bezpecne programy v c++ sa da, ale treba mat vela skusenosti a
preto su pre zaciatocnikov narocne, neznamena to ale ze sa v c++ neda zacinat,
len je to narocnejsie.
Ano máš pravdu ,že memory leaky jsou zlý a proto máme na features v
C++
a jmenuje se to se Dynamic memory management.Prasit se dá v každém jazyku
.
Problém vidím u začátečníků v tom ,že spousta knih je obecná.C++ je
hard jazyk začátečníkovy doporučuji javu
Ano jak říkám C++ je hard jazyk.Ale má i svou filozofii( programátor by
neměl platit za to co nenapíše). A mít vše pod kontrolou Ale s příchodem C++11 se dá
psát lépe.
Java je technologia odsudena k zaniku, ma desiatky, ba i stovky bezpecnostnych chyb, ktore urcite nie su "male dierky". Najde sa vsak niekolko takych co ju pretlacaju silou mocou.
Java rozhodne nie je odsúdená k zániku. Použil si len prázdny, ničím
nepodložený argument. Podlož ho dôkazom t.j. ukáž nám tie bezpečnostné
chyby konkrétne, nech sme múdrejší potom možno zvážim aj tvoj názor, že Java je odsúdená k
zániku.
Zobrazeno 18 zpráv z 18.