Diskuze: OpenGL - VS linked error

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ahoj, pokud se chceš učil OpenGL, doporučil bych ti možná spíš začít třeba v C# s knihovnami OpenTK nebo Tao a nebo JOGL v Javě, učit se najednou C++ a OpenGL člověka dokáže odradit, protože v C++ je jednodušší potkat podobný problém, jaký teď řešíš. C++ se může pak doučit později.
Výše zmíněné knihovny jsou jen wrappery OpenGL - v podstatě to používáš stejně jako v C++, jen se syntaxí C#/Javy.
Pokud se chceš prokousávat přes OpenGL nadále v C++, tak si zkontroluj,
jestli máš u linkeru dobře nastavené cesty.
Případně se to nesnažíš kompilovat jako 64bit program s 32bit
knihovnou.
Heh, zrovna dneska jsem optimalizoval vertex shadery na vyšší počet dynamických objektů... no pain, no game.
OpenGL fakt není hračka pro začátečníky, spíš než wrapper bych doporučil Unity a podobné, protože i u wrapperu musíš přesně vědět, co děláš.
No ty tu tutorialy jsou zastaralé doporučuji použít glew knihovnu kde
jsou navíc extenze a doporučuji se wrapperu nad OpenGL vyhnout(psát si
vlastní - píšeme a není to prdel ) je opravdu nepříjemné a těžké.Někde špatně linkuješ
knihovnu
to se stává často a osobně si myslím ,že to bude starýma knihovnama Používej OpenGL 3.3
minimálně jinak to zbytečně louská na Cpu.
někde... všechny knihovny jsou tam kde maji být, ale ve výstupu jsem si
všimnul... tohohle:
1> Unused libraries:
1> glut32.lib
1> glui32.lib
1> glaux.lib
Zobrazeno 7 zpráv z 7.