Diskuze: směr
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 17 zpráv z 17.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Potřeboval bych spíše vědět, čeho přesně chceš docílit.
Aby střela letěla směrem k určitému bodu.
Podívej se na pohyb po přímce http://www.itnetwork.cz/…yb-po-primce
A v čem to děláš? Jestli v XNA, tak použij vektory, pokud ne, koukni sem: http://www.itnetwork.cz/…yb-po-primce
Kdyby střely z pistole létaly po sinusoidě, tak bych se zbraní nebál
Já vím, z fyziky jsem maturoval, ale u her většinou neimplementuješ takovéto trajektorie pokud je to na krátké vzdálenosti.
Jak se v C++ vypočte odmocnina?
Ve své adventuře jsem chtěl implementovat reálně škálování postavy, když zachází dozadu (nahoru). Hyperbolicky to ale vypadalo hůře, než lineárně. Ve hrách se často fyzika šidí nebo naopak přikrášluje, aby to vypadalo dobře. Střela by byla parabola, kdyby to byla třeba hra jako Worms.
#include <stdio.h>
#include <math.h>
int main(void)
{
int i = 4;
i = sqrt(i);
printf("Odmocnina ze 4 = %d",i);
return 0;
}
Zobrazeno 17 zpráv z 17.