Diskuze: Ukol
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 21 zpráv z 21.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí C++, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
A po nas chces co? Nikdo to za tebe delat nebude. Zkus sem hodit co si vymyslel. Pripadne si precti zdejsi c/c++ sekci. A pak napis co konkretne potrebujes nebo cemu si nerozumnel.
Vždyť už jsi si to tu vlastně napsal už to jen zkomprimuj do C a je
to.
Spolužiak?
http://www.itnetwork.cz/…29de7e0c596c
JJ, máme to volitelné a máme takového "debila" na to C že to není možné. Já začal studovat knížku sám, poněvadž on nic nenaučí.
Na VŠ se spíš počítá s tím, že se to naučíš sám, vyučující ti jenom řeknou co se máš učit a dají ti nějaké základní informace. Kdyby tě to měli naučit oni, tak bys v té škole musel strávit mnohem víc času. Těžko by se jim to vešlo do rozvrhu.
Tak tak, hlavne sa nespoliehaj na to, že ťa niečo naučí učiteľ. Uč sa
sám Ja som si prebral
základy HTML za týždeň a tešil som sa ako naučím ostatné veci potom v
škole a bohužiaľ som si celý semester vystačil s tým, čo som prebral za
týždeň.
JJ zbylo nás jen 4 na oboro co šli do 2.háku a potom ještě přešli 3. Tak on to bere takovým zpusobem, že mu to je jedno. Prostě vezme svuj poznámkový blog, hodí to na tabuli a my jen opisujem a nic nevysvětli... a z ukazatelů a struktur jsem celkem v prdeli...
Pravdu máš. Ale občas mě to štve. Pokud v projektu který máš za úkol udělat, chceš něco navíc a něco ti nejde. Tak ti učitel, případně doktorand není schopen poradit. Protože tohle on už nezná.
Univerzita Hradec Králové
Narazil jsi holt na někoho, kdo to zrovna moc nezná, je to státní vysoká
škola jako každá jiná - jsou tam učitelé lepší i horší - na ČVUT to
bylo podobné, já si většinou vybíral podle zkušeností ostatních (od
kamarádů nebo podle fóra http://www.krajta.com ) a kromě pár výjimek (třeba cvika
TESY, kde cvičící doktorand na prvním cviku sám nevěděl, o čem předmět
je -> už jsem se tam neukázal) si nemůžu stěžovat, občas jsem taky
narážel na opačný extrém, kdy toho dotyčný věděl až moc - třeba
někteří cvičící předmětu PGRF (typicky třeba Vaněk) jsou chodící
encyklopedie a google dohromady .
Ano, krajtu využívám. Třeba TESY1 jsem bohužel nezvládl. Nějak mě to
nenadchlo, takže příští rok si to nechám udělat od někoho jiného.
Doktorand nám k tomu řekl jen něco o třech hladinách a že to sám nezná.
Tak už jsem taky nechodil
Vaňka neznám, když nepočítám sebe
. Ale třeba pan doc. Čech na
UML je taky hroznej
Předmět TESY je kapitola sama pro sebe - je to jediný předmět, který
jsem vůbec nepochopil.
Jejich přednáška mi vycházela mimo rozvrh (měl jsem výuku jen 2 dny v
týdnu, takže jsem těch 60km dojížděl, kolej by se mi nevyplatila) a na
cvika jsme nechodil (viz příspěvek výše).
Měl jsem tuším tohle zadání http://pastebin.com/hz3fYRb0 , kde to šlo jsem se snažil použít selský rozum a jinak psal nějaký bláboly - prostě jen aby tam něco bylo napsanýho - a nějakým zázrakem jsem to napoprvé dal, i když jsem těm otázkám ani pořádně nerozuměl...
Dodnes nechápu jak jsem to mohl dát - např. na otázku "Co je medologický
paradox" (v zadání měli překlep) jsem napsal odpověď "Když včely v zimě
dávají více medu než v létě." .
Co se ti nelíbí na Čechovi a UML? Že ti to nejde nebo že tomu nerozumí?
Ano tento (medologický) komentář sem četl i na krajtě
A Čech je do toho prostě magor ale jinak je výbornej, jen jsem moc
nepochopil jak já jsem mohl dostat z projektu 50 bodů, zapomněl jsem
hlavičku a kamarád o rok později měl můj projekt, jen malinko pozměnil, na
funkčnost to nemělo vliv a dostal jen 38 bodů.
Ono jinak UOMO by bylo zajímavý, ale po asi 60-ti hodinách, který jsem
strávil nad projektem, jelikož kolega se na to vyprdnul, jsem toho měl plný
zuby a nemůžu to ani cejtit.
Zobrazeno 21 zpráv z 21.