Diskuze: vytvoření dll knihovny pro c#
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Knihovna z nativeC++ do C# se dělá v MS VS 2019 C++/CLI a říká se tomu vytvořit řízený wrapper v systému CLI (Common Language Interface). Musel by ses naučit C++/CLI což není zrovna jednoduchá záležitost a trvá to dlouho. Další možností je odkazovat se na funkce knihovny v C++ přímo přes tzv. DLL import.
https://stackoverflow.com/…limport-in-c
nebo
http://www.functionx.com/…llimport.htm
a programovat v C# v režimu neřízeného kodu. Což tvuj algoritmus
výrazně zpomalí.
Ale fungovat to bude.
C++/CLI nedoporučuji, pokud nepotřebuješ volání do C++ od C# nějak výrazně odstínit (např. zpracovávat parametry a tak). Což si myslím, že nechceš.
Pokud sem hodíš projekt, který bys potřeboval převést na DLL knihovnu, můžu se na to podívat. Jak bylo řečeno výše, funkce budeš importovat přímo do C#. Co vím, jejich volání by při Release překladu nemělo být výrazně penalizováno (ač je samozřejmě lepší provádět část náročnou na výkon čistě v C++, pokud taková existuje).
Už jsem našel alternativu pro c#. Kažopádně díky za přiblížení problematiky určitě se mi to jednou bude hodit.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.