Stargate Simulator
Stargate simulátor vytvořený v OpenGL v jazyce C++, na kterém pracuji sám. V nové verzi chci opravit přehrávání zvuku. Bude lepší menu simulátoru. Stabilnější běh a opravené jiné chyby a samozřejmě vylepšený engine. Engine jsem si vytvořil sám za pomocí různých tutoriálů z netu. Přidání nových shaderů a přechod z fixed function pipeline na novější se shadery. Bude přidaný lepší fyzikální engine. Engine bude podporovat nebo podporuje knihovny jako OpenAl, Bullet Physics, Freeimage, Freetype, Assimp, GLM matiku, GLFW.
Takhle to vypadá v původní verzi v0.312
Galerie


Nové vylepšení


Do souboru address list.ASE, který se dá upravit v textovém editoru, si můžete uložit jakoukoli adresu v rámci sedmi symbolů, kterou to vytočí jako funkční. Přidána jednoduchá herní logika. Dá se pádem z výšky zranit i zabít. Přidány zdrojové soubory, kdyby chtěl někdo něco vytvořit třeba do nové letní soutěže či udělat lepší verzi mého simulátoru.
Soutěž
Projekt byl vytvořen do programátorské soutěže ITnetwork summer 2019.
Vyjádření poroty
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
![]() David Jančík |
5 | Jsem velkým fanouškem Stargate, takže jsem nadšený, že se tu něco
takového objevilo. Mám pocit, že jsem podobný simulátor již viděl, byla
tam mapa s vymodelovanou základnou, ovšem nešlo tam ovládat bránu. To je
dobře, že jsi udělal. Je škoda, že tam nejsou další interakce, po
takovéto mapě se dá projít i v různých projektech, je to např. i mapa do
Garry's Mod. Ovládání bys mohl dát na WSAD, protože na šipkách v
kombinaci s myší a skákáním/skrčováním, to aby si člověk zlámal
ruce ![]() |
![]() Michal Čápka |
7 | Věrná kopie seriálu, mapa obsahuje vše co by měla, brána se hezky animuje při zadávání symbolů a průchod vypadá vážně dobře, jak ze seriálu. Nápad i zpracovaní je skvělé. Ovládání šipkami není v dnešní době uživatelsky přívětivé, chůze je vyloženě iritující, připadalo mi jako bych levitoval. Než jsem se stačil dostat k bráně, tak se zavřela. Asi jsi to nestihl dokončit, ale moc se mi to líbilo. |
![]() David Čápka |
8 | Píšeš, že je to na vlastním engine a chová se to docela rozumně, již to je pořádný kus práce! Nesedí mi "klouzání" po podlaze, jako by byla z ledu, chtělo by si to trochu pohrát s parametry agility hráče, také chůze je velmi pomalá. Bez pomoci bych asi nepřišel na to, že se mám ke klávesnici skrčit, tlačítko na otevření "rolety" před bránou je také docela nenápadné. Chválím, že jde reálně aktivovat bránu i s tak hezkou animací a že mapa nekončí jednou místností, ale lze jít i po schodech nahoru. Je tam nějaký zárodek zbraní a fyziky, ale to zatím nemohu hodnotit. Určitě držím palce s dalším vývojem, kdybys to nějak gameifikoval, bylo by to na desítku, takhle to člověka za chvíli omrzí. Moc hezká práce! |
Galerie

Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 267x (105.71 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C++