Diskuze: Algoritmus na zjištění výherní kombinace v pokeru
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Strašně rád ti pomohu, když mi prozradíš, jak vypadá postupka :[
Objekty v listu jsou naprosto v pořádku.
překlep - kombinace(dvojce, trojce, fullhouse, postupka, flash)
Tak udělal bych si metody Dvojice(List<Karta> list) a Trojice(List<Karta> list), ty přece nejsou těžké. Jejich kombinací si jednoduše uděláš metodu Fullhouse. Flash nevím co je.
Postupka není úplně jednoduchá, tam mě napadá udělat metodu JeOJednuNizsi, která se podívá, zda je v listu karta s o jednu nižším číslem. Hrubou silou bych poté projel všechny karty a počítal si pro kolik to platí. Když pro všechny bez jedné, je to postupka. Asi to jde čistěji, ale tohle je velmi jednoduché a na rychlost se tu nehraje.
Nebo jestli umíš delegáty, můžeš si ty karty setřídit podle čísla a pak pro postupku jen projet zda se liší o 1.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.