Diskuze: Algoritmus pro vygenerování výškové mapy
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Má někdo nějaké nápady?
Výškovou mapu tu generoval Luboš Běhounek Satik. Koukal jsi na perlinův šum? Myslím, že se k tomu používá.
JJ. Před chvílí jsem našel nějaký hotový, ale takový kód...
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/109
Take muzu doporucit perlinuv sum, da se pouzit skoro na vse. Pouzival jsem ho u stare verze Jafara. Kod jsem prepisoval z nejakeho prikladu C++ do Javy.
Pro generovani heightmap je dobry algoritmus takovy, ze jen na heightmapu aplikuješ různé šumy (s různou "hustotou" a s různou amplitudou a různým rozsahem).
Našel jsem nějaký C++ kód na Wikipedii. Je to možné? Tam to vypadá
nějak jednoduše. Narozdíl od toho co jsem našel předtím.
http://cs.wikipedia.org/…AFv_%C5%A1um
Dobre vysvetlene je to zde:
http://freespace.virgin.net/…m_perlin.htm
Celkem prehledny pro C# zde:
http://devmag.org.za/…erlin-noise/
Perlinův šum je dobrý, ale nejlepší výsledky co jsem zatím viděl byly
pomocí ridged multifractal. Přesný algoritmus bohužel neznám, jen zhruba
tuším, jak to funguje.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.