Diskuze: C# 6.0 - syntax sugar
Tvůrce
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
primary konstruktor mi přijde pořád nepřehledný, mohli to implementovat jako v TypeScriptu.
class Trida(public int x, public int y) {
// a zde nebude vůbec nic, vše máme definované v lavičce.
}
mě to zas přijde přehlednější (a hlevně jednodušší na editace) když si to rozentruješ:
class Trida(
public int x,
public int y)
{
}
A jak funguje konstruktor ? A co když chci pouze čtení, ale ne public set ?
Je to syntaktický cukr, takže když chceš něco jiného, musíš to udělat tradičně.
Kdykoliv C# přejímá featurky z VB.NET, je to jenom důvod ke smutku.
Auto-properties - jenom důsledek nejasného konceptu property vs field v C#
Primary constructor - když ho potřebuješ, přehodnoť návrh API, něco je
špatně
Using static - užitná hodnota - 0.0, jenom snižuje přehlednost, kromě
Console.WriteLine to nemá použití
Zatímco C# 4 a 5 přinesly novinky, které jsou skvělé, tohle je spíš apríl.
Samozřejmě Proto se ptám na názory. BTW je to první věc kterou verze 6.0 přinese. Určitě nějaké novinky budou. Navíc, sjednocuje se WinRT - tj apliakce půjdou pustit jak na desktopu, modern UI (tablety,pc...) tak i Windows Phone. A dokonce i Xbox One takže možná i ohledně tohohle něco přibude
Otázka zda se tyto novinky dají zařadit ještě do samotného jazyka. Spíše to bude součást nového .NET Frameworku nebo tak něco
"Using static - užitná hodnota - 0.0, jenom snižuje přehlednost, kromě Console.WriteLine to nemá použití"
Zobrazeno 10 zpráv z 10.