Diskuze: C# od děděné třídy a použití vlastností v metodách.
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Neregistrovaný

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Typ rozpoznávat vůbec nemusíš, prostě zavoláš boj a každý bude bojovat svým způsobem.
Možná jsem to špatně vysvětlil. Chi metodu Boj, která bude mít dva vstupní parametry Magician vs Magician nebo Magician vs Warrior nebo Warrior vs Warrior, jenže list je typu player, když udělám public static void boj(Player Player1, Player Player2) tak se nedostanu k vlastnostem Warriora a Magiciana takže do metody musím vkládat přetipovaného Playera. Takhle ale musím zdlouhavě zjišťovat tip a musím mít 3 metody.
Tak jí implementuj už do té třídy Player a pak nemusíš přetypovávat.
To co chces sa da implementovat pomocou multimetod (niekedy su volane Openmethods). V C# sa daju nasymulovat takto: http://blogs.msdn.com/…dynamic.aspx
Rychlost takeho kodu nebude bohvie aka...
Lepsie bude asi zmenit dizajn aplikacie.
To vymýšlíš nějakou hloupost. Podívej se na tohle: http://www.itnetwork.cz/…rena-s-magem
Zobrazeno 6 zpráv z 6.