Diskuze: C# Hledám "kolegu" na programování (základ/mírně pokročilý C#)
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Klidně pokecáme, třeba z toho něco bude.
Jinak XNA se neuč, to je pod drnem už nějaký ten pátek... Na komplexnější hru asi Unity..
OK, napíšu soukromou zprávu. Jinak XNA, že je pod drnem jsem už někde zaslechl. Na Unity jsem už nahlédl a pokud to nebude moc komplikované, tak to můžu zkusit (XNA se mi jevilo jako takový další level a Unity jako TOP level)
Podle mě na to co děláš by nemusel být špatný ani waveEngine
O tom jsem ještě neslyšel, určitě ten waveEngine omrknu. Každopádně jsem rád, že jedu i čistě jen C# s Windows.Forms, protože je potřeba se hodně naučit.. takže jsem nechtěl žádné jiné frameworky, než budu umět víc, ale určitě na to nahlédnu.
Unity je právě naopak hodně lehké pro začátky mi přišlo
Můžeš rovnou na herní plochu naklikat herní objekty a přímo pro každý herní objekt psát samotný c# script v kterém jsou už předpřipravné metody především Update() aneb. co se děje při každém herním fps atp.
I tvorbu prakticky bezgrafických her to výrazně usnadní, ale za cenu, že je k tomu hodně nabaleného a už to nemá 10kb jako přímo exe z Visual Studia no
Co se týče XNA tak to opravdu mrtvé je, ale pokud se ti líbilo tak existuje nastávající framework MonoGame, který je vpodstatě stejný jenom stále updatovaný a s možností cross-platform vývojem.
Výborně, díky za info Já už kdysi na Unity nahlédl, ale to jsem jen studoval začátky C++, proto jsem taky pak přešel na Unreal Engine, který C++ využívá. Akorát mi to moc nedávalo smysl, jelikož Unreal Engine využívá i to jejich scriptování a bylo toho až zbytečně moc. Proto jsem zvolil raději hezky od začátku, pomaličku se naučit a pak s nějakým přehledem klidně zpět k Unity..
Zobrazeno 8 zpráv z 8.