Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: C# Hledám "kolegu" na programování (základ/mírně pokročilý C#)

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) C# Hledám "kolegu" na programování (základ/mírně pokročilý C#) American English version English version

Aktivity (1)
Avatar
Martin Ochotsky:19.9.2016 13:47

Ahojte,

už delší dobu se pohybuji na itnetwork.cz a studuji skrz zdejší návody, k tomu to prokládám návody na youtube a hlavně kóduji, kóduji a kóduji. Baví mě to už několik měsíců, což je u mě úspěch (většinou se pro něco nadchnu a přestane mě to bavit) - asi to bude tím, že jsem několik let dělal úpravy programů průmyslových robotů a zařízení (programování PLC Siemens a Beckhoff, roboty KUKA a Epson) ... Vždycky jsem se měl od koho učit a s kým spolupracovat a hlavně - měl jsem se koho zeptat na řešení nějakého problému. Teď ale neznám nikoho v mém okolí, kdo by dělal C#, případně C++.

... no, alespoň jste se dozvěděli něco o mně. Teď k podstatě tohoto tématu!

Najde se tu někdo, kdo se cítí jako začátečník/mírně pokročilý, který už udělal nějaké větší pokroky a chtěl by spolu něco nakódovat, případně jen vždycky pokecat jak danou situaci řešit apod..? A tím začátečník/mírně pokročilý myslím někoho, kdo už chápe tak nějak OOP, orientuje se v podmínkách FOR, FOREACH, WHILE/DO WHILE, atd... pokud jsi někdo, kdo neví, proč použít LIST namísto ARRAY, tak ještě pocvič a pak napiš :-)

A pro malou inspiraci: Dělám v C# obyč hru/hry - jakoby pokročilou arenu, která byla tady v návodech. Přidal jsem si tam vendora s potionama, potiony dávají různe buffy, taky jsem přidal inventář, level-up system, atd...

Dalším cílem potom bude XNA, díky čemuž bych chtěl udělat komplexnější hru. Ale to až se naučím víc a většinu dosavadních zkušeností zautomatizuji a nebudu muset pořád dohledávat v návodech a druhých kódech...

Díky za přečtení a případné odpovědi.

 
Odpovědět 19.9.2016 13:47
Avatar
Lako
Člen
Avatar
Odpovídá na Martin Ochotsky
Lako:19.9.2016 14:42

Klidně pokecáme, třeba z toho něco bude.

Jinak XNA se neuč, to je pod drnem už nějaký ten pátek... Na komplexnější hru asi Unity..

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 14:42
Avatar
Odpovídá na Lako
Martin Ochotsky:19.9.2016 14:55

OK, napíšu soukromou zprávu. Jinak XNA, že je pod drnem jsem už někde zaslechl. Na Unity jsem už nahlédl a pokud to nebude moc komplikované, tak to můžu zkusit (XNA se mi jevilo jako takový další level a Unity jako TOP level) :)

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 14:55
Avatar
Odpovídá na Martin Ochotsky
Michal Haňáček:19.9.2016 14:56

Podle mě na to co děláš by nemusel být špatný ani waveEngine

Nahoru Odpovědět 19.9.2016 14:56
Každé rozhodnutí a každý krok v životě nás někam posune. Bohužel jen některé nás posouvají dopředu.
Avatar
Odpovídá na Michal Haňáček
Martin Ochotsky:19.9.2016 15:06

O tom jsem ještě neslyšel, určitě ten waveEngine omrknu. Každopádně jsem rád, že jedu i čistě jen C# s Windows.Forms, protože je potřeba se hodně naučit.. takže jsem nechtěl žádné jiné frameworky, než budu umět víc, ale určitě na to nahlédnu.

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 15:06
Avatar
Elisse
Člen
Avatar
Elisse:19.9.2016 16:42

Unity je právě naopak hodně lehké pro začátky mi přišlo :)

Můžeš rovnou na herní plochu naklikat herní objekty a přímo pro každý herní objekt psát samotný c# script v kterém jsou už předpřipravné metody především Update() aneb. co se děje při každém herním fps atp.

I tvorbu prakticky bezgrafických her to výrazně usnadní, ale za cenu, že je k tomu hodně nabaleného a už to nemá 10kb jako přímo exe z Visual Studia no :)

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 16:42
Avatar
Pjanus
Člen
Avatar
Odpovídá na Martin Ochotsky
Pjanus:19.9.2016 17:30

Co se týče XNA tak to opravdu mrtvé je, ale pokud se ti líbilo tak existuje nastávající framework MonoGame, který je vpodstatě stejný jenom stále updatovaný a s možností cross-platform vývojem.

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 17:30
Avatar
Martin Ochotsky:19.9.2016 17:42

Výborně, díky za info :) Já už kdysi na Unity nahlédl, ale to jsem jen studoval začátky C++, proto jsem taky pak přešel na Unreal Engine, který C++ využívá. Akorát mi to moc nedávalo smysl, jelikož Unreal Engine využívá i to jejich scriptování a bylo toho až zbytečně moc. Proto jsem zvolil raději hezky od začátku, pomaličku se naučit a pak s nějakým přehledem klidně zpět k Unity.. :)

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2016 17:42
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.