Diskuze: C# Process.StandardOutput bez zavření StandardInput
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nebo jakákoli alternativní metoda by pomohla, nikde na internetu jsem nic o tom nenašel a nechce se mi věřit, že by to nikdo nikdy neřešil (jak posílat série příkazů a na základě výsledků posílat další příkazy) Stačilo by jen znovu otevřít StreamReader a StreamWriter toho procesu, za předpokladu, že bych ho zavřel sw.Close() (když to zavřu pomocí Close(), tak funguje samozřejmě správně, ale u dalšího volání SendCommand samozřejmě napíše: System.ObjectDisposedException: Do zavřeného objektu TextWriter nelze zapisovat.), nebo to prostě nějákým způsobem nechat otevřený, ale zatím jsem nepřišel na způsob, jak to udělat aby to poslalo všechny příkazy z StreamWriteru sw, bez jeho zavření... tím pádem to bohužel nefunguje správně
to zalezi jestli je na druhe strane tvoje aplikace. pokud ano tak nejjednoduzsi je vytvorit si nejaky protokol a nejjednoduzsi protokol za me je pripravit si veskere data co chci odeslat, prevest je do neceho, co nema radky (JSON, BASE64) a poslat pomoci WriteLine a na druhe strane to nacist pres ReadLine a zrekonstruovat.
pokud je na druhe strane nejaka systemova aplikace tak doporucuju komunikovat bezstavove tzn. kazdy request = nove vytvoreni procesu, provedeni prikazu, nacteni vystupu a zavreni procesu.
pokud ale chces komunikovat stavove, tak zbyva cist stream pres ReadBlock + timeout nebo se chytat nejakeho specialniho symbolu nakonci vystupu (moc nedoporucuju a -1 je pouze kdyz konci cela aplikace), nebo implementovat paralelne cteni a zapis.
Něco jsem zkusil a tohle vzniklo:
static void Main(string[] args)
{
ProcessStartInfo info = new ProcessStartInfo();
info.RedirectStandardInput = true;
info.RedirectStandardOutput = true;
info.RedirectStandardError = true;
info.UseShellExecute = false;
info.FileName = "cmd.exe";
info.CreateNoWindow = true;
Process proc = new Process();
proc.OutputDataReceived += (s, e) => Console.WriteLine(e.Data); ; //async output
proc.StartInfo = info;
proc.Start();
proc.BeginOutputReadLine();
using (StreamWriter writer = proc.StandardInput)
{
string command = "";
while(command != "exit")
{
command = Console.ReadLine();
writer.WriteLine(command);
}
}
}
Jsem ted na dovolene, takze tu byly nejake problemy s pripojenim... Funguje to teď, ale nevím jestli je to nějak moc thread save
/// <summary>
/// Class for live comunication with console
/// </summary>
public class ConsoleCommunication
{
private readonly List<string> _outputList = new List<string>();
private readonly string _respondToErrorCommand;
private readonly string _errorCommand;
private Process _consoleProcess;
private string _inputCommand;
private bool _semafor;
/// <summary>
/// Class for live comunication with console
/// </summary>
/// <param name="filePath">Whole path to the console exe</param>
/// <param name="workingDirectory">Whole path to the working directory of that exe file</param>
/// <param name="openWindow">Open console window</param>
/// <param name="errorCommand">Command which console returns like error</param>
/// <param name="respondToErrorCommand">Whole text of that error</param>
public ConsoleCommunication(string filePath, string workingDirectory, bool openWindow, string errorCommand,
string respondToErrorCommand)
{
_errorCommand = errorCommand;
_respondToErrorCommand = respondToErrorCommand;
FilePath = filePath;
WorkingDirectory = workingDirectory;
OpenWindow = openWindow;
}
public string FilePath { get; }
public string WorkingDirectory { get; }
public bool OpenWindow { get; }
/// <summary>
/// Open console connection
/// </summary>
public async void OpenConnection()
{
var consoleProcess = new Process
{
StartInfo =
{
FileName = FilePath,
WorkingDirectory = WorkingDirectory,
RedirectStandardInput = true,
RedirectStandardOutput = true,
RedirectStandardError = true,
CreateNoWindow = OpenWindow,
UseShellExecute = false
}
};
_consoleProcess = consoleProcess;
_consoleProcess.OutputDataReceived += (s, e) =>
{
_outputList.Add(e.Data);
};
_consoleProcess.Start();
_consoleProcess.BeginOutputReadLine();
await Task.Run(() =>
{
using (var writer = _consoleProcess.StandardInput)
{
while (_inputCommand != "exit")
{
if (!_semafor) continue;
writer.WriteLine(_inputCommand);
writer.WriteLine(_errorCommand);
_semafor = false;
}
}
});
}
/// <summary>
/// Send command into the process, returns outputs
/// </summary>
/// <param name="command"></param>
public List<string> SendCommand(string command)
{
CheckExceptions();
_semafor = true;
_inputCommand = command;
while (!_outputList.Contains(_respondToErrorCommand))
{
}
string oboustrannazpetnavazba;
List<string> listTemp = new List<string>(_outputList);
_outputList.Clear();
return listTemp;
}
/// <summary>
/// Close connection without closing process
/// </summary>
public void CloseConnection()
{
_semafor = true;
_inputCommand = "exit";
}
/// <summary>
/// Close entire process
/// </summary>
public void CloseProcess()
{
_consoleProcess.Close();
}
private void CheckExceptions()
{
if (_consoleProcess == null)
{
throw new Exception("Process wasn't opened.");
}
}
}
Zobrazeno 5 zpráv z 5.