Diskuze: C# unity - Ping error
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Co firewall?
Serveru kterého pinguji či PC který pinguje server?
Na serveru jsem to vypnul ale stále nefunguje..
No jo ale ostatním to funguje.. a firewall mají povolený / zakázaný
prostě jim to funguje.. a i kdybych vypl Firewall na VPS tak se stejnak těm
kterým to nejde.. připojit
Jako správce to spouštíme všichni...
a přes CMD mu jde..
i v jiné aplikaci jen ne v té moji...
a pingne si na ten samej server jako ty pres CMD?
V takových situacích se, pomocí ILSpy nebo dotPeek, dívám, co to ten .NET dělá. Ale v mé System (FW v4.0) assembly neexistuje methoda System.Net.NetworkInformation.Ping.GetNonLoopbackIP ani System.Net.NetworkInformation.Ping.SendPrivileged. Jakou .NET verzi aplikace to máš?
Bude nejspíš problem v NET.
Protože já se tam http://89.203.249.74/ pomoci terminalu dokážu pingnout z
WIN,Mac a jsem v AU kde je snad vše blokované
Předáváš mu to jako instalačku? Pokud pokud mu dáš jen složku, že které to zkoušíš, mohou mu chybět knihovny a podobné srandy. Když klikneš na projekt v solution exploreru, je tam možnost publish. Můžeš si udělat jednoduchou CD instalačku, to zazipuješ a pošleš mu to. Až potom bych řešil, jestli je chyba v kódu.
Zdá se, že Unity3D používá Mono a to má chybku.
Ty odkazy sice nevedou na origo zdrojáky Mona, ale to bude stejné.
Právě ze já ten kód přidal přes plug-in v ilspy muže to byt tím?
Připadne potrbuju jiný kód kterej půjde vsem
Zobrazeno 15 zpráv z 15.