Diskuze: C# vykreslenie úsečky pomocou smernice
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Stačilo se podívat na wiki - tam je rovnice směrnice přímky Y = K*X + Q. Protože chceš, aby přímka šla počátkem, tak Q bude 0 (takže ho s tama vynecháš). Píše se, že libovolné délky, takže si zvolíš libovolný bod X (podle toho, jak máš velký formulář), a s pomocí Y = K*X (kde K je tedy ta směrnice) dopočítaš druhý koncový bod. Čili X1 = 0, Y1 = 0, X2 = zvolíš si, Y2 = vypočítáš.
Zobrazeno 2 zpráv z 2.