Diskuze: Čtyři malé chyby...
Zobrazeno 3 zpráv z 3.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Používej tag code, ať se to dá číst.
Duplicate - něco se opakuje, zkusil bych to smazat.
Než se pustíš do disassemblování, nauč se nějaké základy jazyka, do kterého chceš disassemblovat.
Duplicate je teď OK. Díky moc.
Přidávám kód. Snad se to zobrazí správně.
Nějaký jazyk bych se rád naučil, ale rozdíl mezi tím, kolik bych tomu musel věnovat, a tím, jak často bych to využil, je obrovský...
Ještě jednou díky!
namespace WindowsApplication1.My
{
using Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices;
using Microsoft.VisualBasic.CompilerServices;
using System;
using System.CodeDom.Compiler;
using System.ComponentModel;
using System.Configuration;
using System.Diagnostics;
using System.Runtime.CompilerServices;
[GeneratedCode("Microsoft.VisualStudio.Editors.SettingsDesigner.SettingsSingleFileGenerator", "10.0.0.0"), CompilerGenerated, EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Advanced)]
internal sealed class MySettings : ApplicationSettingsBase
{
private static bool addedHandler;
private static object addedHandlerLockObject = RuntimeHelpers.GetObjectValue(new object());
private static MySettings defaultInstance = ((MySettings) SettingsBase.Synchronized(new MySettings()));
[DebuggerNonUserCode, EditorBrowsable(EditorBrowsableState.Advanced)]
private static void AutoSaveSettings(object sender, EventArgs e)
{
if (MyProject.Application.SaveMySettingsOnExit)
{
MySettingsProperty.Settings.Save();
}
}
public static MySettings Default
{
get
{
if (!addedHandler)
{
object addedHandlerLockObject = MySettings.addedHandlerLockObject;
ObjectFlowControl.CheckForSyncLockOnValueType(addedHandlerLockObject);
lock (addedHandlerLockObject)
{
if (!addedHandler)
{
MyProject.Application.Shutdown += new ShutdownEventHandler(MySettings.AutoSaveSettings);
addedHandler = true;
}
}
}
return defaultInstance;
}
}
}
}
Zobrazeno 3 zpráv z 3.