Diskuze: Dědičnost bool
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Nám se za diakritiku omlouvat nemusíš, jen aby ses nedivil, když ti to
nebude dělat to, co bys chtěl, když to třeba budeš chtít spustit na
počítači s jiným nastavením...
Zdá se mi, že si trošku pleteš pojmy. Dědičnost není to samé, jako
předávání proměnných. Pokud chceš, aby i jiné okno vědělo o hodnotě
toho "boolu", musíš mu to předat nejlépe pomocí konstruktoru.
když vytvoříš toto
Začátek a = new Začátek();
this.Hide();
a.ShowDialog();
tak ten form "a" vůbec netuší, že chceš vypsat výběr1 = true
To "protected " neznamená, že se ti to spáruje, když to má stejný název. Protected funguje jako kdyby to bylo private s tím, že to mohou používat i potomci. Ty to ovšem nikde nedědíš. Jak bylo zmíněno, tak by bylo nejlepší si tu zvolenou hodnotu přeposílat přes konstruktor. Tak, jak si to představuješ ty, by se to dalo udělat tak, že by to místo "protected" bylo "static", pak by jsi ty proměnné měl opravdu přístupné odkudkoliv (to druhé okno by je nemuselo mít ani definované a mohlo by se na ty hodnoty odkazovat přes prefix třídy co je obsahuje), ale dělat to přes statiku by bylo docela nešťastné řešení, když si to můžeš jednoduše předat přes konstruktor.
takto?
public NewGameScreen(bool výběr1,bool výběr2,bool výběr3)
{
this.výběr1 = výběr1;
this.výběr2 = výběr2;
this.výběr3 = výběr3;
}
takto?
public NewGameScreen(bool výběr1,bool výběr2,bool výběr3)
{
this.výběr1 = výběr1;
this.výběr2 = výběr2;
this.výběr3 = výběr3;
}
omlouvám se, nedal jsem to jako odpověď..
Musíš to hlavně "říct" tomu formu při vytváření instance
Form a = new Form(parametry);
a.Show();
Zobrazeno 7 zpráv z 7.