Diskuze: funkce Graphics.DrawImage();
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
To je špatný přístup, Graphics není určena k tomu, abys přes ni něco rychle kreslil. To proto, že používá GDI. Na grafické aplikace použij XNA framework.
Ale já už mam tu aplikaci téměř hotovou ve windows forms, a nehce se mi to už celý předělávat jen kvůli tomu že je to pomalý
No to právě budeš muset... Jako celé to můžeš překopírovat, akorát kde vykresluješ, tak změníš postup. A obrázky budeš muset načítat v LoadContent. No a Controly budeš muset vyřešit komponentkami, ale můžeš si za to sám. Když už dělat "hru" ve Forms, tak to chce něco opravdu malého - a brát to jako recesi. Ale na hru...
Právě že se nejdná o hru, ale o program pro přehrávání různých medií, jako Media Center, jenže problém byl že v XNA mi nejde using System.Windows.Forms
Myslím, že už tu bylo napsáno, že Forms je pomalá knihovna. Pokud je nějaký jiný program při vykreslování rychlejší, určitě nepoužívá Forms.
Dá se použít directX i u WinFormových aplikací?
Stačí si do XNA přidat referenci - System.Windows.Forms - projdi si základy .NET a C#...
Zobrazeno 8 zpráv z 8.