NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
Mezinárodní den IT společnosti je tady! Pouze nyní můžeš získat 90 % extra kreditů při nákupu od 1199 kreditů s promo kódem AJTACI90. Tak neváhej!

Diskuze: Generování zdi v bludišti

V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Jak se ti líbí článek?
Před uložením hodnocení, popiš prosím autorovi, co je špatněZnaků 0 z 50-500
Jak se ti kurz líbí?
Tvé hodnocení kurzuZnaků 0 z 50-500
Aktivity
Avatar
Robert Zemánek (bobánek):3.11.2013 18:55

ahoj, včera jsem řešil výběr kolekce pro bludiště. Teď řeším vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli).

//startTS - bod, od kterého se vykresluje
private void PathToLeft(TempStart startTS)
{
    for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
    {
        this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
    }
}

původně jsem měl kód takhle:

...
 this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...

ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí být[startTS.Po­sitionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.

Odpovědět
3.11.2013 18:55
Jsem jako holub.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Robert Zemánek (bobánek)
David Hartinger:4.11.2013 8:32

Asi to máš otočené někde jinde v programu a proto jsi to musel otočit i tady.

Nahoru Odpovědět
4.11.2013 8:32
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.