Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Robert Zemánek (bobánek):3.11.2013 18:55

ahoj, včera jsem řešil výběr kolekce pro bludiště. Teď řeším vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli).

//startTS - bod, od kterého se vykresluje
private void PathToLeft(TempStart startTS)
{
    for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
    {
        this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
    }
}

původně jsem měl kód takhle:

...
 this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...

ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí být[startTS.Po­sitionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.

Odpovědět
3.11.2013 18:55
Jsem jako holub.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Robert Zemánek (bobánek)
David Hartinger:4.11.2013 8:32

Asi to máš otočené někde jinde v programu a proto jsi to musel otočit i tady.

Nahoru Odpovědět
4.11.2013 8:32
You are the greatest project you will ever work on.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.