ahoj, včera jsem řešil výběr kolekce pro bludiště. Teď řeším
vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli).
//startTS - bod, od kterého se vykreslujeprivatevoid PathToLeft(TempStart startTS)
{
for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
{
this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
}
}
původně jsem měl kód takhle:
...
this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...
ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s
tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí
být[startTS.PositionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.
You are the greatest project you will ever work on.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.