Diskuze: Hra(od základov) v C#
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Řekl bych že se to dá udělat bez enginu něho ale bude to lepší s ním. Bez enginu je tu většinou zbytečné práce, ovšem na naučení se nových věcí to asi nebude špatný.
v C# se ještě použivá XNA(ikdyž už je dead) né nebo Monogame?
jak je psáno nade mnou: zkus monogame nebo třeba Unity
A ked v tom prípade monogame pre komerčné užitie treba platiť? A keby som chcel začať c# bez enginu tak ako začať?
Hry bez herního enginu asi ani nedělej, je zbytečné nepoužívat to, co
před tebou už někdo udělal mnohem lépe, běž do Unity, pokud nebudeš mít
nějak závratné příjmy ze hry, je zdarma.
No a kdyby sis postavil hlavu, že engine ne, tak určitě WPF, umí to mnoho
vymožeností. Někdo by mohl říct, že WF je rychlejší, ale je celkem
zanedbatelné.
Co to má být vůbec za hru, ať ti můžeme poradit?
Konkretne neviem ale 3D možno na sposob pointclick
Zobrazeno 9 zpráv z 9.