NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
Matyáš Černohous:23.3.2013 18:01

Zdravím,
mám hlavní složku se souborem Game (Microsoft Visual Studio Solution) + třídy. A ve stejným projektu jsem ještě udělal NPC (Visual C# Project file). A chtěl bych se zeptat jak v tý vedlejší (csproj) můžu inicializovat font. Zkoušel jsem tam, dát protected override void LoadContent() {} a v tom inicializovat font, ale to nejde. Potřebuju vypisovat text, a bez fontu to v drawString() nejde.
Díky

 
Odpovědět
23.3.2013 18:01
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 18:04

S tímhle zkušenosti moc nemám a hlavně nevím jestli jsem to pochopil zcela správně. Proč to rozděluješ ?

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 18:07

Mám hlavní kostru hry - hrdina, gui(inventář, postava), menu atd, a tohle jsou NPC - enemy a obchodníci.

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:07
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 18:10

Dobře, tak to není důvod rozdělovat do více projektů. To se hodí, pokud máš nějaký engine (framework) , který chceš připojit k nějakému jinému projektu. Vytvoř si tedy třídy pro NPC. Pak pěkně vše zabal do tříd (komponent) -> menu, hra apod.

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:10
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous:23.3.2013 18:10

Je to engine

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:10
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Neaktivní uživatel:23.3.2013 18:13

Mám pocit že NPC opravdu nejsou engine :)

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:13
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 18:20

Engine je něco, co je nezávislé. Jde tam udělat jak závodní hra tak i rpg. Poskytuje to plnou práci s herním světem , objekty, modely, fyzikou, .... tohle máš akorát implementaci do hry určitého npc, to ti stačí opravdu několik tříd třeba zabalených do komponenty :)

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 18:20
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous:23.3.2013 19:47

Ok. Myslím že jsem na to přišel, ale když to spustím vyhodí mě to tyhle hlášky, nevíte co by s tím mohlo být ?

http://2i.cz/…5872a1.f.png

Editováno 23.3.2013 19:48
 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 19:47
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 19:52

Obrázek je nějaký špatný. Napišt ty hlášky sem a pokusím se poradit

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 19:52
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous:23.3.2013 19:58

Špatný ? http://img.fileup.cz/?… tohle by snad mělo jít.

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 19:58
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 20:56

Předpokládám že jsi to tam měnil. Teď nevím, jaký tam může být rozmezí max, ale dej tam na end 255

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 20:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:05

Nic, jen to přidalo další hlášku :D
Character ' ', hexadecimal value 0x18 is illegal in XML documents.

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:05
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 21:07

Založ is nový spriteFont, teď nevím co jsi tam měnil

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:07
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:13

Založil jsem si nový, ale pořád to řve

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:13
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 21:18

Využívej prosím tlačítka odpoveďět, abych se mi zobrazilo upozornění. Mohl by jsi prosím napsat co to řve ? Nemám natahovací uši až k tobě domů abych si to mohl poslechnout a bohužel křišťálová koule devbooku je stále v čistírně :)

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:18
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:23

Jo jasný :D pořád stejný problém jako byl na screenu(hlášky). Jinak ten font normálně funguje, jenom tady háže chyby.

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:23
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 21:25

Ono to je napsaný dokonce v komentářích nad tím, moje chyba a neznalost, dej tam end 126 a mělo by to fungovat :) Je to klasická základní ASCII tabulka

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:25
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:29

Bohužel, to jsem zkoušel hned na začátku :( a nejede to.... asi se na to vykašlu

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:29
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:37

Hele, tak spolupracovník na projektu to vyřešil jinak a dal mě o tom vedět až teď :D takže jsem si vlasy trhal zbytečně. Jinak moc díky za ochotu poradit

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:37
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Matyáš Černohous
Petr Nymsa:23.3.2013 21:48

Jaké bylo řešení ? :)

Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:48
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:23.3.2013 21:50

To ještě nevím, projekt pošle zítra.

 
Nahoru Odpovědět
23.3.2013 21:50
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Matyáš Černohous:24.3.2013 13:15

public void Draw(SpriteBatch spriteBatch, SpriteFont font)
{
spriteBatch.Draw­String(font, "Životy:",.......)
}

 
Nahoru Odpovědět
24.3.2013 13:15
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 22 zpráv z 22.