Diskuze: Inicializace fontu XNA
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 22 zpráv z 22.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
S tímhle zkušenosti moc nemám a hlavně nevím jestli jsem to pochopil zcela správně. Proč to rozděluješ ?
Mám hlavní kostru hry - hrdina, gui(inventář, postava), menu atd, a tohle jsou NPC - enemy a obchodníci.
Dobře, tak to není důvod rozdělovat do více projektů. To se hodí, pokud máš nějaký engine (framework) , který chceš připojit k nějakému jinému projektu. Vytvoř si tedy třídy pro NPC. Pak pěkně vše zabal do tříd (komponent) -> menu, hra apod.
Je to engine
Mám pocit že NPC opravdu nejsou engine
Engine je něco, co je nezávislé. Jde tam udělat jak závodní hra tak i rpg. Poskytuje to plnou práci s herním světem , objekty, modely, fyzikou, .... tohle máš akorát implementaci do hry určitého npc, to ti stačí opravdu několik tříd třeba zabalených do komponenty
Ok. Myslím že jsem na to přišel, ale když to spustím vyhodí mě to tyhle hlášky, nevíte co by s tím mohlo být ?
Obrázek je nějaký špatný. Napišt ty hlášky sem a pokusím se poradit
Špatný ? http://img.fileup.cz/?… tohle by snad mělo jít.
Předpokládám že jsi to tam měnil. Teď nevím, jaký tam může být rozmezí max, ale dej tam na end 255
Nic, jen to přidalo další hlášku
Character ' ', hexadecimal value 0x18 is illegal in XML documents.
Založ is nový spriteFont, teď nevím co jsi tam měnil
Založil jsem si nový, ale pořád to řve
Využívej prosím tlačítka odpoveďět, abych se mi zobrazilo upozornění. Mohl by jsi prosím napsat co to řve ? Nemám natahovací uši až k tobě domů abych si to mohl poslechnout a bohužel křišťálová koule devbooku je stále v čistírně
Jo jasný pořád stejný problém jako byl na screenu(hlášky). Jinak ten font normálně funguje, jenom tady háže chyby.
Ono to je napsaný dokonce v komentářích nad tím, moje chyba a neznalost, dej tam end 126 a mělo by to fungovat Je to klasická základní ASCII tabulka
Bohužel, to jsem zkoušel hned na začátku a nejede to.... asi se na to vykašlu
Hele, tak spolupracovník na projektu to vyřešil jinak a dal mě o tom vedět až teď takže jsem si vlasy trhal zbytečně. Jinak moc díky za ochotu poradit
public void Draw(SpriteBatch spriteBatch, SpriteFont font)
{
spriteBatch.DrawString(font, "Životy:",.......)
}
Zobrazeno 22 zpráv z 22.