Diskuze: jak přestavět DLL na nižší verzi .Net (4.x → 3.5)?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Bez zdrojaku jedine si je disassemblovat nebo napsat wrapper
Myslím, že tě potěším tím, že nemáš pravdu
Před nedávnou dobou vyšla po několika letému masírování od uživatelů verze Unity s první experimentální podporou .NETu 4.6
Takže šup jen v nastavení verzi .NETu na tuhle a frčíš Já zatím bez bugů používám.
Upřímně, ta knihovna samotná je .Net wrapper pro directX. Chci použít knihovny SharpDx, abych byl konkrétní tak chci použít DirectInput ve své hře. Jak nejspíše víš Unity má příšerný systém vstupu který není schopen být měněn za chodu. Direct input sice není "oficiálně" doporučován ale mně se líbí pro jeho schopnost zpracovat zařízení všeho druhu.
V prvé řadě verze Unity 2017.1+
pak je to v Player Settings
není zač, taky si teď užívám .NET 4.6 v Unity
Zobrazeno 8 zpráv z 8.