Diskuze: Jakou knihovnou, framework, ... zvolit pro kreslení na obrazovku?
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, jestli nebudeš kreslit něco extrémně složitého, bude nesjpíš
WPF stačit, navíc má předpřipravené objekty na kreslení. Chceš
vyloženě odchytávat klávesnici, nebo to chceš kontrolovat klávesnicí?
Pokud chceš vyloženě odchytávat klávesy, zkus tohle: https://www.nuget.org/…ouseKeyHook/
Ale WPF má vestavěnou "podporu přímo pro klávesové zkratky ":https://stackoverflow.com/…tcuts-in-wpf
Dobře, díky Potřebuju vykreslit jenom pár obrázků, nic velkého, tak by mi to mělo stačit. Potřebuju jenom odchytávat klávesy a kliknutí myší (a souřadnice), takže jestli má WPF eventy podobné jako WF, neměl by být problém. Ale díky za tu knihovnu, určitě se na to podívám.
Určitě tu knihovnu nepoužívej na klávesové zkratky uvnitř aplikace, na
to jsou ty vestavěné bindingy. Ze začátku to je trochu složité, ale
jakmile pochopíš, jak fungují Custom commands, Je to easy peasy.
Ta knihovna je dobrá na věci jako když chceš třeba aby tvá aplikace
běžela na pozadí a hlídala si nějakou zkratku třeba i v rámci jiných
aplikací - využily by to třeba aplikace nahrávající obrazovku/zvuk,
keyloggery a pod.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.