Diskuze: Karel the Robot
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Si ty příkazy naskládej do listu a pak je projeď cyklem.
List<string> prikazy = new List<string>();
prikazy.Add("krok");
prikazy.Add("poloz");
prikazy.Add("krok");
foreach (string prikaz in prikazy)
...
Já bych příkazy řešil pomocí enum - ukládal bych si int příkazu. Toto int bych pak používal k mapování...
Nezapomeň, že mu časem přibudou podmínky a rekurze. Místo seznamu bych raději hned od počátku použil strom. V tuto chvíli budou levé větve prázdné, ale to se brzy změní.
tak základ mám hotový (krok,vlevo,stěny,list) vše funguje skvěle...
ale teď mám problém potřebuju "když zadám příkaz polož" tak aby mi to
vlastně položilo cihlu... v C jsem to dělal přes pole že sem zapsal bod XY
do pole a při každém kroku jsem pole vykresloval... v C# bohužel mi tohle
asi neprojde jelikož pohybuju vlastně obrázkem 45x45... přemýšlel jsem že
bych vytvářel nové třeba picture boxy za běhu programu ale vůbec netuším
jak takový objekt za běhu vytvořit... nikdy jsem to nedělal pomohl by mi někdo jak na to? Nebo
jestli je nějaký jednoduší způsob?:)
Tak znovu - udělej si enum příkazů - a do listu si ukládej int položek. Toto int použij jako index v poli obrázků k vykreslení... Pokud by jsi chtěl víc než rozhodování, který obrázek vykreslit, tak větvi switchem...
Podobný problém se tu již řeší hrozně dlouho a překvapuje mě, co se tu vymýšlí. Pokud máš nějaký prostor v rovině, tak si na něj prostě udělej 2d pole. Na jednotlivá políčka si poté ukládej cihly, spínače, prostě co chceš. Jednoduchou funkcí nalezneš políčko před Karlem podle jeho pozice a směru. Na příkazy bych také použil enum. Jelikož jich je málo, jejich interpretace je triviální.
Díky díky... už mám Karla hotového. Každopádně mám ještě jednu.. nesouvísející otázku. Mám v Resources obrázky a pomocí
this.icon1.BackgroundImage = global::Avocado.Properties.Resources.clock;
je měním. Ale je jich docela dost a potřeboval bych název načíst ze souboru... vlastne aby se načetlo global::Avocado.Properties.Resources.clock; a napsal bych jen
this.Icon1.BackgroundImage = mujstring;
Ale stringy mi to nebere poradil by mi někdo jak to udělat? Bylo mi řečeno že to jde
ale nemám pomotí jak... hodně
by ste mi pomohli kdyby mi někdo poradil. Díky
this.icon1.BackgroundImage =
(Image)Properties.Resources.ResourceManager.GetObject("clock"); aha
Zobrazeno 10 zpráv z 10.