Zdravím,
chtěl bych se zeptat, má-li tu někdo více zkušeností s kinectem. Snažím
se vytvořit aplikaci, která by dokázala zachytit pohyb člověka pomocí
kinectu. Tento pohyb bych chtěl zapsat do .bvh souboru pro import do
blendru.
Potřeboval bych proto z kinectu zísakt rotace jednotlivých kostí pro celou
postavu.
Zkoušel jsem pomocí funkce BoneOrientation získat quaternion pro jednotlivé
kosti a poté z neěj vypočítat úhly. Bohužel, úhly které mi vyšly
neodpovídají úhlům, které snímal kinect (pozice postavy před kinectem
neodpovídá pozici vypočítané), přestože přepočet quaternionu na
eulerovské úhly jsem prováděl podle tohoto návodu: http://www.euclideanspace.com/…er/index.htm
Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Případně jaká data vlastně
pomocí funkce BoneOrientation kinect dává?
Také by mě zajímalo, jaký je vlastně rozdíl mezi BoneOrientation a
BoneRotation. SDK pro kinect má oboje, ale nikde se mi nepodařilo najít,
jaký je mezi těmito dvěma funkcemi vlastně rozdíl.
Děkuji a těším se na případné komentáře.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.