Diskuze: Lodě - pomoc
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
uděláš si jedno pole s loděmi, a druhé stejně veliké s booly, podle
kterých budeš určovat jestli jsou vidět nebo ne
no tak prostě vypíšeš na polohu lodě NIC ..
jestli to děláš přes dvojrozměrné pole tak prostě do té doby než hráč nezvolí políčko s lodí bude vše vypisovat např - .. když zvolí prázdné pole tak se vypíše O a když zvolí pole s lodí tak se vypíše X
někde však musíš mít schované polohy lodí ..
EDIT : takže si dáš např : LOD1 pozici na [4,5] pak [5,5] a [6,5] .. dáš si podmínku že když budou tyto pole obsahovat X tak se vypíše že sundal 1 loď .. atp
Takže vlastně
int x = ...;
int y = ...;
bool[,] boat = new bool[x, y];
bool[,] visible = new bool[x, y];
jo a druhá možnost je udělat to jak to říká funebrak
Možná jsem to špatně pochopil, ale já bych si pro toto určitě vytvořil vlastní datovou strukturu. Protože však C# neznám dostatečně dobře, použiji pseudokód.
struktura loď
{
boolean viditelnost
souradnice x, souradnice y
}
Tady máš příklad v C++:
#include <vector>
struct boat
{
typedef int coordinate;
bool visibility;
coordinate x, y;
};
int main()
{
std::vector<boat> boats;
}
Zobrazeno 7 zpráv z 7.