Využij akce až 30 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací. Zároveň je tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C# .NET
Hledáme nového kolegu do redakce - 100% home office, 100% flexibilní pracovní doba. Více informací.
Avatar
Martin Stahl
Člen
Avatar
Martin Stahl:27.1.2020 21:20

Ahoj,

předem bych se chtěl omluvit za případný zmatečný popis či nesprávnou terminologii, do programování se teprve pomalu dostávám.
Můj problém je takový: snažím se naprogramovat hru Lodě jako konzolovou aplikaci, ale nedaří se mi zabránit tomu, aby se jednotlivé části lodí na herním "poli" nepřekrývaly.

Zkusil jsem: S programem jsem na začátku (zdroják zde: https://www.itnetwork.cz/…lighter/1267).
Momentálně se snažím pouze o to, aby se mi jednotlivé části lodí po vykreslení nepřekrývaly. Pro kontrolu jsem si do konstruktoru třídy Lode vložil vícekrát metodu pro jejich rozmístění a následně jsem si je v programu nechal vykreslit. Po pár spuštěních vše vypadá OK, ale v případě, že opakuji spuštění programu, části lodí se začínají překrývat.

Chci docílit: Pokud by někomu nevadilo usměrnit mě na tu správnou cestu, tj. jakým způsobem ověřit, že se hodnoty souřadnic nově přidávaných článků do List<Ctverec> clanky nerovnají hodnotám souřadnic již některého článku který se v listu nachází, byl bych mu nadosmrti vděčný!
A za případnou kritiku kódu také. :)

 
Odpovědět
27.1.2020 21:20
Avatar
Bugmaster
Člen
Avatar
Bugmaster:27.1.2020 22:08

Chvilku jsem do toho koukal a řekl bych, že logika byla zamýšlena v principu správně. Máš to ale špatně zapsaný.

Oprava v metodě UmistiStredniLod(), viz obrázek.

Editováno 27.1.2020 22:09
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
27.1.2020 22:08
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Martin Stahl
Člen
Avatar
Martin Stahl:28.1.2020 15:17

Funguje jak má. Díky!

 
Nahoru Odpovědět
28.1.2020 15:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.