Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)
Avatar
lvictoryl
Člen
Avatar
lvictoryl:22.5.2013 20:33

Zdravím,
jsem zde nový a začal jsem se učit pomalu C#. Jelikož je pravda - jak všichni říkají -, že nejvíce se naučíte a hlavně ZAPAMATUJEte vlastní tvorbou a zkoušením, chtěl bych vás požádat o jakési domací úkoly. Jelikož jako začátečník, nevím co zvládnu a jde mi hlavně o to pochopit strukturu a hlavně si zapamatovat používané funkce etc.

U každého dílu, jde vždy něco na vyzkoušení, ale je ta i řešení hnedka, které vás provádí. Rad bych něco bez řešení, s čím bych si musel lámat hlavu a v krajním případě bych se tu musel zeptat. Bylo by dobré rozdělit úkoly na určité části podle dílů ze seriálů "Základní konstrukce jazyka C#" (př. DÚ díl 1.-3., poté DÚ z dílů 1.-5. apod.) Psal jsem již dracovi, co psal tenhle seriál, ale nechci ho tím zatěžovat, tak jste mě napadli Vy jako komunita :)

Díky za pomoc, rady a přeji hezký zbytek dne, Victory

 
Odpovědět 22.5.2013 20:33
Avatar
Mediel
Redaktor
Avatar
Mediel:22.5.2013 21:03

:) Jsou tady skvlé tutoriály, které psal sDraco :) Určitě bych začal těma :)

Nahoru Odpovědět 22.5.2013 21:03
Nechci vám ukazovat, jak dobrý jsem já ... Chci vám ukázat, jak dobrý můžete být vy ... Když uvěříte ... V sami sebe...
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:22.5.2013 21:06

Ahoj, vítáme tě a je super že takhle se sám chceš zdokonalovat ;). Můžeš si vyzkoušet toto http://www.itnetwork.cz/…-programator. Každopádně napíšu ti pár úkolů, kteér jsme dělali my v prváku a běhme prvního půl roku. Napíšu jenom tkaový ty zajímavější ;)

  1. Bankomat - program umožňuje ovládat svůj bankovní účet. Vybrat peníze, přidat peníze, zobrazit stav účtu apod. Pokud zvládneš, můžeš zkusit uložení od TXT
  2. Určitě zkusit jednoduché třídicí algoritmy - Select a Bubble sort
  3. Uživatel zadá slovo. Program pozná jestli je to palindrom. Tedy slovo, které kdžy otočíš čteš zcela stejně -> anna,kobylama­malybok, kuk, blb,...
  4. Zacyklená figurka - Uživatel zvolí počet políček. Poté se vždy náhodně hodí kostkou a figurka se posune o určitý počet políček. Když přesháne konec hranice, vrátí se zpět -> točí se v kruhu. HINT: použití jednorozměrného pole, Random,...

Nyní něco složitějšího ale zábavnějšího

5. Lodě
Varinata 1 - Lehčí varianta. Náhodně se vygenerují lodě a ty jako hráč prostě střílíš tak dlouho dokud nesestřelší všechny
Varinata 2 - Hra proti druhému hráči (střídáte se) nebo můžeš zkusit jednoduchou umělou inteligenci

6.Robot Karel - tento program jsme dělali v Prosinci,tj tři měsíce po startu učení se C#

Do textového souboru napíše příkazy robotovy. Příkazy mohu být buď vždy na jednom řádku (lepší varinata) nebo oddělené čárkou apod.

Možné příkazy:
Krok - robot se posune směrem kam kouká
Vlevo - robot se otočí o 45 stupnu doleva
Vpravo - robot se otočí o 45 stupnu doprava
Vzad - robot se otočí čelem vzad
Polož - robot položí kostku
Seber - robot sebere kostku, pokud tma nějaká je
Opakuj - robot bude opakovat předem daným počtem opakování daný příkaz. Já měl syntaxi následující opakuj příkaz počet => opakuj krok 5
Zed - robot půjde tak dlouho dokud nenarazí na zed

Všechny programy jsme dělali v konzoli. Tj vše bylo znázorněno textově, barevně apod :).

Přeju hodně úpsěchu ;)

Nahoru Odpovědět  +1 22.5.2013 21:06
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.