Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Lukáš Hruda:19.5.2013 17:49

To není zlé, kdybych to rozdělil dvou vláken, tak bych se k těm 100 ms asi také dost přiblížil :) Ale je to v C++, což mi dává jistou výhodu :D

 
Odpovědět
19.5.2013 17:49
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 18:24

Jj, ja uz pak nestihal a musel jsem jet pryc, tak jsem to nestihl zkontrolovat, upravil jsem to a nahral jsem opravenou verzi, ta scita vsechny nastavene bity a nakonec je vypise, takze se optimalizace neprovede.

https://www.dropbox.com/…g/li_PK_YeRX

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 18:24
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Lukáš Hruda:19.5.2013 18:52

Můžeš sem hodit odkaz kde jsi našel algoritmus, který jsi použil? :)

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 18:52
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hruda
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 19:04

Nejaky takovyhle odkaz to byl (ten alg. je stejny):
http://stackoverflow.com/…-big-integer

Prvni odkaz na
"C# fast bit count"

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 19:04
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
David Hartinger:19.5.2013 20:02

Teda Saťasi, tobě to lítá :D Teď jsi kolem 25ms :)

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:02
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
David Hartinger:19.5.2013 20:04

Na konci metody Do je potřeba dát Console.Write­Line(vysledek), jinak se provede ta optimalizace a nesčítá to, proto to máš tak rychlé :P

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:04
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Lukáš Hruda:19.5.2013 20:10

Pokud je to 25 ms pro 10M čísel, tak už bych teoreticky měl mít o něco méně nebo cca stejně :D

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:10
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 20:15

Teda páni, som rád, že to riešite. Ale stále je tu ešte výzva.
matesax napísal:
JSA -> 2ms
C/C++ -> 8ms
D -> 8ms
C# -> 12ms
a to je najlepší čas.
Len neviem, či nás dokáže presvedčiť...

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:15
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hruda
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 20:20

používaš blok asm?

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:20
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Lukáš Hruda:19.5.2013 20:27

Ne, asm moc neumím. Ale používám pointer na rozdělení čísla na horní a spodní 2 byty, takže nevím, jestli by můj algoritmus šel použít v C#, ale teoreticky by měl, protože v C# jdou pointery použít také.

Editováno 19.5.2013 20:27
 
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:27
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 20:28

Predpokladam, ze je to jen ten muj kod preklopeny do tech jazyku a tedy nejspis s tou optimalizaci, ktera to uplne preskoci, jinak jsou ty casy nerealne :)

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:28
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 20:30

asm ma instrukci popcnt, ktera cely vypocet dela touhle jednou instrukci :)

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:30
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 20:37

Niekoho napadlo využiť naplno zásobník. Čo vy na to?

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:37
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 20:42

Myslis kolekci Stack<T> nebo pouzit zasobnik misto haldy?

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:42
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 20:46

Nie je to z mojej hlavy, ale zásobník miesto haldy je tá správna cesta.

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:46
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 20:53

No, myslim, ze to nijak nezrychli, protoze se tam jen cte z jednoho velkeho bloku pameti.

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:53
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Lukáš Hruda:19.5.2013 20:56

Tím se zrychlí pouze alokace a dealokace paměti, ale to na rychlost výpočtu nemá vliv.

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:56
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 20:59

asi ide o to, že stack číta po jednom.
Pre mňa je to (mimo moje chápanie) niečo divné.

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 20:59
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 21:01

STOP
Poprosím počkať na správnu osobu.

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:01
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 21:02

Mňa len baví vaše súťaženie. :)

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:02
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 21:07

Správna osoba je

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:07
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Luboš Běhounek Satik:19.5.2013 21:19

Luckin to napsal dobre :)

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:19
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 21:29

Určite. Je si len myslím, že príde nejaký tester a ukáže iný spôsob.

Editováno 19.5.2013 21:29
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:29
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:31
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Libor Šimo (libcosenior):19.5.2013 21:37

Je to možné.

Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:37
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Lukáš Hruda
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Libor Šimo (libcosenior)
Lukáš Hruda:19.5.2013 21:46

Jiný způsob čeho? :)
Stack není nic jiného než jakási předalokovaná paměť, která se dealokuje s koncem programu. Všimni si, že když spustíš program napsaný v C/C++, tak i když vůbec nic nedělá, zabírá něco přes 1MB paměti. 1MB je tuším velikost stacku u těchhle jazyků. Když pak deklaruješ proměnnou, program použije tuhle již alokovanou paměť a pouze posune stack pointer. Kdežto když alokuješ paměť na haldě (pomocí malloc nebo new), program musí najít volnou paměť a alokovat jí, přistupuje k ní pak ale úplně stejně jako ke stacku. Můžeš si napsat i svuj vlastní stack, v C++ to pomocí šablon není žádný problém.

 
Nahoru Odpovědět
19.5.2013 21:46
Avatar
Šimon Raichl
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Šimon Raichl:13.8.2014 20:44

Myslíš, že v C# je

#include <stdio.h>

?

 
Nahoru Odpovědět
13.8.2014 20:44
Avatar
Odpovídá na Šimon Raichl
Michal Žůrek - misaz:13.8.2014 20:45

to byla řečnická otázka

 
Nahoru Odpovědět
13.8.2014 20:45
Avatar
Šimon Raichl
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Šimon Raichl:13.8.2014 20:48

Pokud jo, tak to nebylo jednoznačný, teď už jo.

 
Nahoru Odpovědět
13.8.2014 20:48
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 29 zpráv z 129.