Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze: Machr na C#/JavaScript/Javu - Velikonoční hra

Aktivity
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Zdeněk Pavlátka:22.4.2014 6:25

Jsem rád, že se ti to líbilo :) A gratuluji všem ostatním.

Pozn. Hudba tam není proto, že se mi nedařilo žádnou vhodnou najít. Chtěl jsem jí přehrávat přes Media Player, měl jsem k tomu dokonce připravený kód :) A ohledně toho pozadí, vajíčka vypadala dobře jen na tmavém, tak jsem tam dal tohle ;) Čím bych to měl nahradit? Obrázkem nebo jen jinou barvou?

A protože efekty a C# už doma mám, vzal bych si asi placku na OOP. Snad je ten kód dostatečný :P

Odpovědět
22.4.2014 6:25
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Gramli
Michal Žůrek - misaz:22.4.2014 6:30

potřebuješ redaktorská práva a publikovat to jako program/hra.

 
Nahoru Odpovědět
22.4.2014 6:30
Avatar
martinsakra
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
martinsakra:22.4.2014 11:27

Hru přidám
Jenom mám dotaz je nějaký elegantnější způsob jak v takových hrách (často i jinde) řešit kreslení ne wpf jinak než přes Dictionary<Ob­jekt,Komponen­ta> protože se mi tenhle způsob nellibí v tom že jakmile mám dva ruzné objekty tak už musím vytvářet interface pro obejkty nebo dva .. víc dictionary

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:27
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na martinsakra
David Hartinger:22.4.2014 11:41

Uděláš si společného předka (třeba GameObject) a pak normálně ListGameObject<> objekty. Potom jen:

foreach (GameObject go in objekty)
{
    go.Vykresli();
}
Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:41
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na martinsakra
David Hartinger:22.4.2014 11:42

Spoustu her bude publikovaných, tak se na ně pak podívej :P

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:42
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Gramli
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Gramli:22.4.2014 11:43

Nevím jestli je to elegantnější způsob, ale já si vždy vytvářím jen Lis<GameObject> ListOfGameObjects, a ve třídě GameObject si definuju metodu DrawObject, kterou si napíšu pro každý objekt jak chci. Pak už jen stačí v některé metodě pro kreslení:

foreach (GameObject o in ListOfGameObjects)
            {
                o.GameObject.DrawObject(e.Graphics);
            }
Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:43
Kdo to říká ten to je...
Avatar
martinsakra
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Gramli
martinsakra:22.4.2014 11:47

tohle přesně funguje ve WF ale ve WPF kde pracuju s obejkty (Image/Rectangle) to snad ani nejde nijak pěkně

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:47
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
martinsakra
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
martinsakra:22.4.2014 11:48

Ale v tom případe si gameobjekt musí tu danou komponentu na vykreslení pamatovat v sobě (tj v konstruktoru mu dám image/rectangle) ne?

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:48
Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote.
Avatar
Gramli
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na martinsakra
Gramli:22.4.2014 11:56

Přesně tak, podívej se na můj zdroják jak to vykresluju, jestli chceš:)

Teď mám dotaz já:D Uložil jsem na Devbooku rozepsaný článek, ale nikde v administrační sekci ho nevidím, on se objeví za nějaký čas nebo sem o něj přišel?:)

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 11:56
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Samuel Kodytek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Gramli
Samuel Kodytek:22.4.2014 12:15

Když klikneš na svoje portfolio a tam klikneš na "můj software a články", měl bys vidět jestli tam je nebo není, buď musíš počkat na schválení článku a nebo už je schválený. Pokud tam nemáš žádný článek tak se ti neuložil :/

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 12:15
There is more than one way to screw it
Avatar
Gramli
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Samuel Kodytek
Gramli:22.4.2014 12:35

Právě že tam není a rozepsaný článek se snad neschvalu je ne? Asi se neuložil:(

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 12:35
Kdo to říká ten to je...
Avatar
Samuel Kodytek
Tvůrce
Avatar
Samuel Kodytek:22.4.2014 12:37

Já nevím, já nikdy žádný článek nikdy neukládal já to napíšu rovnou ale myslím si že by se to tam mělo uložit.

Nahoru Odpovědět
22.4.2014 12:37
There is more than one way to screw it
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 12 zpráv z 62.