Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
BF extended 2022

Diskuze: MonoGame - animacie

Aktivity
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:21.5.2013 16:03

Ako robiť v MonoGame animácie, funguje tam formát GIF alebo čo je lepšie použiť? Ďakujem

 
Odpovědět
21.5.2013 16:03
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
David Čápka:21.5.2013 16:12

GIF je hnusný a starý formát, který nepodporuje alfakanál, do her naprosto nevhodný. Animace si musíš vyřešit sám, XNA je framework, ne engine. Můžeš použít třeba tohle: http://community.sgdotnet.org/…e-Class.aspx

Nahoru Odpovědět
21.5.2013 16:12
One of the most common causes of failure is the habit of quitting when one is overtaken by temporary defeat.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:21.5.2013 16:14

Trošku som tú triedu nepochopil, to mám spraviť viac obrázkov alebo ako?

 
Nahoru Odpovědět
21.5.2013 16:14
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:21.5.2013 16:19

Musíš si vytvořit texturu která bude obsahovat všechy stavy objektu (animace) => spritesheet. Musíš dále vědet kolik jedne kus je velký (šířku,výšku). Metoda Draw má přetížení kdy řekneš že chceš vykreslit jenom daný kus textury. Zde je pěkné video, od kterého jsem to pochopil http://www.youtube.com/watch?…

Nahoru Odpovědět
21.5.2013 16:19
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:22.5.2013 13:02

Diki funguje, ale teraz mám problém s kolíziami na priesvitnom pozadí. Robil som to cez Pixel Per Pixel ale teraz neviem ako to mám zaimplementovať, asi to prerobím tak že každá časť toho obrázku bude v samostatnom súbore...

 
Nahoru Odpovědět
22.5.2013 13:02
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:22.5.2013 13:12

Máš nějaký extra důvod pro použití Pixel Per Pixel kolize ? Myslím, že je hodně zbytečná.

K rozdělení. Pokud vím, vždy se používá jedna textura, je to hodně používána metoda u mnoha her.

Nahoru Odpovědět
22.5.2013 13:12
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek Satik:22.5.2013 13:36

Samostatné obrázky jsou zpomalení, tomu se vyhni, raději nacpi víc objektů do jedné textury.

Kolize per pixel s animacemi fungují normálně, prostě to děláš jako vždy, akorát saháš do okénka odpovídajícího té fázi animace.

Nahoru Odpovědět
22.5.2013 13:36
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:22.5.2013 13:36

:D už som to vyriešil,...

 
Nahoru Odpovědět
22.5.2013 13:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.