NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
Avatar
ilbinek
Člen
Avatar
ilbinek:13.2.2016 19:15

Ahojte,
chtěl bych se zeptat na váš osobní názor, co je nejlepší herní egine pro jednoduché hry (Typu Hacker Evolution, Disrupt). Nejlépe založený ny C#. Kdyžtak taky důvody proč zrovna tento.
Díky

 
Odpovědět
13.2.2016 19:15
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na ilbinek
Tomáš Brůna:13.2.2016 19:23

zkusil bych Unity3D jdou v něm dělat jednoduché ale velmi pěkné hry

  1. programuje se v poupraveném C# nebo JS
  2. podporuje spoustu platforem
  3. lze tvořit 2D i 3D hry
  4. pokud chceš je zde možnost si zde hru teměř naklikat

Podle mého názoru je ale nejlepší ten Engine, krerý si sám vytvoříš ;)

Nahoru Odpovědět
13.2.2016 19:23
Vi veri universum vivus vici
Avatar
ilbinek
Člen
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
ilbinek:13.2.2016 19:25

Na Unity3D jsem už koukal, ale nejsem si jistý, jestli nebude na hru, ve které se skoro jenom píše, lepší nějaký jiný. Bohužel, tak pokročilý, abch is udělal vlastní engine ještě nejsem. :) Ale díky za názor.

 
Nahoru Odpovědět
13.2.2016 19:25
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na ilbinek
Tomáš Brůna:13.2.2016 19:41

Příjde mi že se Unity hodí téměř na vše. ;)
Taky je celkem používaný GameMaker, ale tam již si to budeš muset udělat převážne všechno sám.
Hodně lidí na GM nadává a určitě není dále než třeba to Unity, pokud se ale s GM hodně naučíš dají se s ním dokázat úžasné věci :) .

Nahoru Odpovědět
13.2.2016 19:41
Vi veri universum vivus vici
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brůna:13.2.2016 19:44

a teď mi ještě dochází že pokud chceš něco se C# tak můžeš použít XNA framework :) .
Jsou tady na něj i tutoriály: http://www.itnetwork.cz/csharp/monogame

Nahoru Odpovědět
13.2.2016 19:44
Vi veri universum vivus vici
Avatar
ilbinek
Člen
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
ilbinek:13.2.2016 19:58

Kouknu na to :D Uvidím co vykouzlím :) do XNA se mi moc nechce, raději něco u čeho nemusím až tak moc programovat. Jak říkám, nejsem příliš pokročilý. Něco málo ano. s GM jsem kdysi něco málo dělal, nejsem si jistý, že by to splňovalo požadavky. Ikdyž by se to asi dalo nějak udělat no :)

 
Nahoru Odpovědět
13.2.2016 19:58
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na ilbinek
Tomáš Brůna:13.2.2016 20:42

GM je samo o sobě poměrně omezené, ale slyšel jsem, že když do toho připojíš trochu C tak jde vše ale jak říkám Unity je dále :)

Nahoru Odpovědět
13.2.2016 20:42
Vi veri universum vivus vici
Avatar
ratpile
Člen
Avatar
ratpile:14.2.2016 18:16

XNA tě donutí víc programovat a pokud jsi dělal nějaký klasický WPF věci v C#, možná ti bude připadat ta architektura povědomější. Jakmile ale dojdeš do bodu, kdy začínáš pracovat s nějakým vykreslováním grafiky a interakcí hráč/objekty, Unity má na to obrovskou nadstavbu, kterou si v XNA budeš muset pracně programovat.

Záleží, jestli tě baví vyloženě to "programovat hru" nebo jestli tě baví vytváření hry jako takový. V tom je Unity neporovnatelně dál a odpadnou ti starosti se spoustou technikálií, nehledě na export na různý platformy a obrovskou spoustu assetů a tutoriálů. Začít v XNA je teď imho nesmysl, pokud se nechceš trošku víc rejpat v tom jak to vlastně funguje. To bys ale nejspíš skončil stejně u C++ a neptal se na C# enginy.

 
Nahoru Odpovědět
14.2.2016 18:16
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 8 zpráv z 8.