Diskuze: Nejlepší Engine
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
zkusil bych Unity3D jdou v něm dělat jednoduché ale velmi pěkné hry
Podle mého názoru je ale nejlepší ten Engine, krerý si sám vytvoříš
Na Unity3D jsem už koukal, ale nejsem si jistý, jestli nebude na hru, ve které se skoro jenom píše, lepší nějaký jiný. Bohužel, tak pokročilý, abch is udělal vlastní engine ještě nejsem. Ale díky za názor.
Příjde mi že se Unity hodí téměř na vše.
Taky je celkem používaný GameMaker, ale tam již si to budeš muset udělat
převážne všechno sám.
Hodně lidí na GM nadává a určitě není dále než třeba to Unity, pokud
se ale s GM hodně naučíš dají se s ním dokázat úžasné věci .
a teď mi ještě dochází že pokud chceš něco se C# tak můžeš
použít XNA framework .
Jsou tady na něj i tutoriály: http://www.itnetwork.cz/csharp/monogame
Kouknu na to Uvidím co vykouzlím do XNA se mi moc nechce, raději něco u čeho nemusím až tak moc programovat. Jak říkám, nejsem příliš pokročilý. Něco málo ano. s GM jsem kdysi něco málo dělal, nejsem si jistý, že by to splňovalo požadavky. Ikdyž by se to asi dalo nějak udělat no
GM je samo o sobě poměrně omezené, ale slyšel jsem, že když do toho připojíš trochu C tak jde vše ale jak říkám Unity je dále
XNA tě donutí víc programovat a pokud jsi dělal nějaký klasický WPF věci v C#, možná ti bude připadat ta architektura povědomější. Jakmile ale dojdeš do bodu, kdy začínáš pracovat s nějakým vykreslováním grafiky a interakcí hráč/objekty, Unity má na to obrovskou nadstavbu, kterou si v XNA budeš muset pracně programovat.
Záleží, jestli tě baví vyloženě to "programovat hru" nebo jestli tě baví vytváření hry jako takový. V tom je Unity neporovnatelně dál a odpadnou ti starosti se spoustou technikálií, nehledě na export na různý platformy a obrovskou spoustu assetů a tutoriálů. Začít v XNA je teď imho nesmysl, pokud se nechceš trošku víc rejpat v tom jak to vlastně funguje. To bys ale nejspíš skončil stejně u C++ a neptal se na C# enginy.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.