Diskuze: Obkreslovanie-Grafika
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tohle obecně není zrovna jednoduché na řešení. Chce to nějaký odladěný algoritmus, který by byl schopný obrázky porovnávat a vyhodnocovat. Jediné takové jednoduché (asi až moc) řešení co mě napadá je, že bys vzal každý takto vykreslený pixel uživatelem a podíval se na originál a zjistil jestli se tam daný pixel na stejné souřadnici také nachází. S tím, že by bylo potřeba se dívat na originálu i na pixely kolem zvoleného v nějakém intervalu, který by dokázal zjistit jak moc se liší uživatův výtvor od origiálu. Dost by záleželo, jak by byl obrázek veliký, protože by to mohlo být docela výpočetně náročně. Každopádně bych to takhle neřešil a podíval se na internetu na nějaké algoritmy pro porovnávání dvou obrázků.
Taky hodně záleží na tom v čem tu hru chceš dělat, pokud budeš používat jen "prosté" WPF, tak to asi bude těžší, než kdyby jsi použil engine jako třeba Unity, kde můžeš použít různé vychytávky k tomu, aby jsi dosáhl svého cíle
Otázka tedy zní, nad jakým "programem" pro vývoj uvažuješ?
Pokud si dobře vspomínám, opencv je sada algoritmů pro práci s obrázky a tenhle algoritmus je tam taky, výhoda je, že už je to odladěné: https://www.google.cz/search?…
Programovat to budem vo flashi, obrazky nebudu velke max 400x400 ale vyriesil som to nakoniec tym ze original obrazok prekreslim a prevediem na ciernobiely a potom porovnama pixeli a ich rgb ci sedia s originalom. Len zvazoval som ci existuje aj lepsie rychlejsie a efektivnejsie riesenie.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.