Diskuze: pacman
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, co máš již hotovo ? Na hru (i když zdánlivě jednoduchého Pacmana) bych zvolil radši framework jako XNA nebo MonoGame. Každopádně ve Formech to půjde taky.
Osobně bych to řešil přes PictureBox a na něm překresloval scénu. Přes událost Pain si zaregistruješ metodu, třeba (nejsem si jist přesně hlavičkou)
private void MujPictureBox_Paint(object sender,OnPaintEventArgs e)
**{
Graphics g=e.Graphics;
g.FillRectangle(....
}**
Určitě PictureBox.
Mimochodem to už tu někdo blbě (zrovna přes rectangle) řešil.
V prvním odstavci jasně doporučuješ XNA a v druhé si u formu.
Na pacmana xnu nepotřebuješ. to zvládne s klidem i GDI.
"Na hru (i když zdánlivě jednoduchého Pacmana) bych zvolil radši framework jako XNA nebo MonoGame. Každopádně ve Formech to půjde taky."
Kde vidíš jasné doporučení ? XNA bych zvolil raději,
líp mi přijde že se s tím pracuje a případně rychleji rozšíří. A jak
píšu dál, ve Formech to půjde taky, neřekl jsem že GDI to nezvládne
Pres PictureBox to staci, XNA zatim vubec nepouzivej, jen by te to do zacatku
matlo a zdrzovalo
Zobrazeno 6 zpráv z 6.