Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Tomáš Pekár:24.11.2019 17:44

Zdravím. Žádám o radu. Ve hře, kterou tvořím, mám mimo jiné 2 PictureBoxy, které, když do sebe narazí, hra skončí. Problém je v tom, že obrázek, co jsem vložil, nemá tvar čtverce a zbytek obrázku je vyplněn bílou barvou. Problém je v tom, že když bílá barva se logicky v Boxu taky počítá, tím pádem se často stane, že se hra ukončí i po nárazu hran PictureBoxu, kde je bílé pozadí.

 
Odpovědět
24.11.2019 17:44
Avatar
Ondřej Šrytr:25.11.2019 8:58

Ahoj,

tu bílou barvu ti tedy doplňuje PictureBox? Pokud u PictureBoxů máš rozměry napevno, šlo by to odpočítat a v části, kde detekuješ kolizi, odečteš ten bílý prostor.

 
Nahoru Odpovědět
25.11.2019 8:58
Avatar
Tomáš Pekár:25.11.2019 17:17

Špatně jsem se vyjádřil, bílá barva je již obsažena v obrázku, jelikož je to "gif" formát.

 
Nahoru Odpovědět
25.11.2019 17:17
Avatar
Odpovídá na Tomáš Pekár
Ondřej Šrytr:26.11.2019 10:57

Tak pokud neznáš rozměry té bílé výplně, nic s tím asi neuděláš.

 
Nahoru Odpovědět
26.11.2019 10:57
Avatar
Jakub Verner
Tvůrce
Avatar
Jakub Verner:22.12.2019 1:22

Ahoj,

myslím, že tě chápu. Jestli je to fakt nutné, musíš zařídit grafické vykreslení obrázku. PictureBoxy jsou prostě hranaté. Zkrátka namísto PictureBoxu si necháš obrázek vykreslit pomocí grafiky, ale zase to přináší problémy s nastavením ,,metody kolize" při srážce.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
22.12.2019 1:22
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.