Diskuze: Problem s debugging projektu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
A ještě mi to hází takovýhle upozornění :
Warning 5 There was a mismatch between the processor architecture of the project
being built "MSIL" and the processor architecture of the reference
"Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.XImporter, Version=4.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=842cf8be1de50553,
processorArchitecture=MSIL", "x86". This mismatch may cause runtime failures.
Please consider changing the targeted processor architecture of your project
through the Configuration Manager so as to align the processor architectures
between your project and references, or take a dependency on references with a
processor architecture that matches the targeted processor architecture of your
project. RalEngineContent
Nemenil si náhodou architektúru (x84, x64), do ktorej sa má projekt kompilovať?
Nevím, kde se architektura mění, ale možná jsem to omylem udělal, nevím.
Možná mám zdroj problému. Ve hře používám Skinning Sample od Mic. na přehrávání animací a v SkinnedModel/bin mám x86, ale objevylo se mi tam i XBOX360. Když ho ale odstraním, tak mi ho hodí error, že v to nemůže najít skinnedModel.dll (v tom XBOX360), ale v x86 noprmálně je.
Tak vyřešeno. V Solution Exploreru kliknout pravým a Solution a dát
Configuration Manager: tak byl SkinnedModel přepnut na Xbox a všechny projekty
byly "odškrtnuty" na Built při Debugging. Sice nevím, jak se to přehodilo,
ale alespoň už je vše v pořádku.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.