Diskuze: Problém s pohybem-Had
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 13 zpráv z 13.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
poslal jsi nám při celé třídy.
1.) nikdo nemá náladu se v tom hrabat
2.) nenapsal jsi nám kde je chyba (ideálně řádek, kde ti to spadne)
3.) nenapsal jsi co je to za chybu
Pokud se ti to nevykreslí, tak to máš nejspíš celé špatně. O XNA je tu celý tutoriál, kde jsou základy popsané http://www.itnetwork.cz/csharp/monogame
Nemyslím si že je to pro začátečníka zrovna dobrá odpověď. Ty si se taky nějak učil nééé?
učil, ale já nemám náladu studovat 3 úplně cizí zdrojáky, když autor neuvedl ani základní potřebu - kde a co vzniklo za chybu. Tipuji že nejsem jediný kdo sice XNA rozumí (byť jen trochu), ale toto fakt ne.
Chápu také na to nemám náladu ale taková surová odpověď. Alespoň
napsat "Sorry tomu fakt nerozumím. "
Surová odpověď na surovou otázku - "Vůbec nevím co nefunguje, opravte mi to". Pokud svému kódu vůbec nerozumíš, tak bys měl začít asi něčím jednodušším. Pokud mu rozumíš, tak snad dokážeš popsat co ti nefunguje.
Problém mám v někde v pohybu. Dal jsme zde celý kod radši.
Vykreslováním. Nevím kde bych tam mohl mít chybu. A omlouvám se, že jsem
nenpsal kde chybu. Myslel jsme, že jsem to nahoře popsal ale asi měl napsat
přesněji kde mám problém. Pro příště se polepsím. Takže se omlouvám.
Jinak mám problém když chci aby se mi had hýbal. Co mám blbě na tom pohybu
?
ve tříde Player
public override void Update(KeyboardState ks, GameTime gameTime)
{
//Zmena smeru hada
if (ks.IsKeyDown(Keys.Left))
x = (x - 0.5f*MathHelper.TwoPi) % MathHelper.TwoPi;
else if (ks.IsKeyDown(Keys.Right))
x = (x + 0.5f) % MathHelper.TwoPi;
//Ochrana proti Sekanim
timer = gameTime.ElapsedGameTime.TotalMilliseconds;
//Odtud mi program vždy spadne.**
//Pohyb hada - hlavy
Pl[0].Pozice.X += (float)(SnakeSpeed * timer * Math.Sin(x));
Pl[0].Pozice.Y += (float)(SnakeSpeed * timer * Math.Cos(x));
Pl[0].Rectangle.X = (int)Pl[0].Pozice.X;
Pl[0].Rectangle.Y = (int)Pl[0].Pozice.Y;
}
Se mi strašne líbí, jak někdo dělá něco podle tutorialu a míchá tam své názvy s těma z tutorialu a pak se v tom ztratí. Jestli jsi to dělal sám, tak se omlouvám a ty bys to měl dokázat fixnout sám. Začni s debugem a podívej se jestli to vše dělá co má.
Hint: piš jedním jazykem a né mixem (cz x en)
Pokud ti to spadne, tak to spusť v debugu a koukni se, kde to spadlo, na jakém příkazu.
Jinak moc díl za pomoc .
Té chyby jsme si všiml když jsem já vůl zapomněl přidat do Listu sprites
prvek v Game1 takže proto my to vyhazovalo chybu. Takže jsem neměl žádný
prvek v Listu. Ale už to funguje.
Zobrazeno 13 zpráv z 13.