Diskuze: Programátorské zvyky
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tady je dobré shrnutí: http://www.dofactory.com/…ng-standards
Prostě se dívej , jak jsou třídy,konstruktory, metody, vlastnosti a proměnné psané v knihovnách .NET a opič se po nich
Z toho pak vyčteš i věci, které nejsou v odkazu Lukase - třeba že název metody tvoří, nebo začíná slovesem, aby se odlišila od vlastnosti, nebo statické proměnné, které mají jinak stejný zápis - a jistě i další
To by bylo trochu obtížnější jelikož nepoužívám klasické .Net ale Unity 3D Game Engine. Nemám tušení kam si unity ukládá třídy, vím že jsou rozházené v .dll knihovnách ale pak nastává otázka kde jsou tyto knihovny.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.