Ahoj,
narazil som na malicky problem komunikacie klient <-> server. Pri
jednorazovych zalezitostiach posli stop; prijmi stop; atd.. Ide vsetko fajn, ale
akonahle chcem spravit nieco ako posli; prijmi stop to krachuje.
Ide mi o primitivnu komunikaciu zatial takze kod
host :
TcpListener host = new TcpListener(IPAddress.Any, 1302);
Stream host.Start();
TcpClient client = host.AcceptTcpClient();
stream = client.GetStream();
StreamReader streamR = new StreamReader(stream);
StreamWriter streamW = new StreamWriter(stream);
Mam tusenie ze to treba nejako synchronizovat, ale vobec nemam ponatia
ako.
A dalej ako by to fungovalo keby som toho klienta pustil 2x? Pokial som to
robil tak, ze klient len posiela a host len cital, tak 2ja klienti sa pripojili
na hosta a nezavysle na sebe posielali spravy a potom som si ich mohol postuplne
hostom vyzdvihovat. Lenze, ked vyzdvihnem spravu, potebujem tomu kto ju posielal
dat odpoved.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.