Diskuze: Unity C# - Najít nejbližší charakter
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Eh Jestli tě správně chápu, tak pod tím vidíš příliš složitý problém..
Jde o hledání minima v poli, kde:
hodnota = rozdilVeVzdalenosti(a,b);
Jde jen o to, co pro tebe znamená "nejbližší" - pokud ti jde o nejbližší prostě ve 2D/3D prostoru, tak počítáš rozdíl vzdálenosti, což je defakto úhlopříčka ve čtverci (2D) nebo v krychli (3D) :
tedy jde o odmocninu součtu druhých mocnin, jednotlivých rozdílů
souřadnic:
http://www.spskarvina.cz/…vou_bodu.pdf
Pokud ovšem chceš počítat ten rozdíl na základě různé mapy a "překážek", tak to minimumu budeš počítat mnohem složitejší funkcí (unity3D má v sobě na todle nějaký pathfinding framework)
"Fuck the math, i will be game programmer"
Mám to na 3D Unity.. A docela v tom vidím problém
Třída Vector3 má statickou metodu Distance, kam se dosazují dvě souřadnice poloh:
float distance = Vector3.Distance(position1, position2);
Jako ekvivalent se taky používá výsledná délka vektorového součtu
float distance = (position1 - position2).magnitude;
Marian Benčat již nahoře zmínil jak se to počítá.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.