Diskuze: Unity - Checkování jestli je připojený k Internetu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Viděl jsem několikrát že zkoušeli třeba pingovat nějakej
server..třeba Google a podle toho určovali jestli je připojený do
internetu
Např z jednoho článku na ITNEWORKu
public static bool Ping(string url)
{
Ping ping = new Ping();
PingReply reply = ping.Send(url, 3000);
if (reply.Status == IPStatus.Success)
return true;
return false;
}
Ikdyz teď jsem si všiml že si psal s unity...tam jsem to taky viděl ,ale už nevím jak to bylo.
Jak to mám potom aktivovat ?
chci vypnout hru pokud není připojen k internetu.
(jsem v tom noob)
To tam máš multiplayer nebo něco k čemu potřebuješ přístup k
internetu ? Já jsem v unity dělal asi tak 2dny a tím to pro mě skončilo.
Ale mám kámoše co v tom dělá takže občas kouknu jak se to tam dělá
,protože občas se to hodi.
No prostě zavoláš tu funkci a když ti to vrátí false tak
application.quit
Snad se najde někdo ,kdo dělá v unity
no mám tu multiplayer..
ale to není zrovna důvod proč chci tohle checkování..
Důvod je že něco stahuji z webu.. a pokud se to nestáhne je to dost
rizikový "wallhack"
nejlepší asi bude, aby jsis pingal na ten server ze kterýho to chceš stahovat. pak máš jistotu, že i kdyby jsi byl k netu připojenej tak je server dostupnej a můžeš to stáhnout. Pokud ne tak zavoláš něco jako
Application.Quit();
nebo se o to pokusíš znovu.
Zobrazeno 7 zpráv z 7.