Diskuze: Unity Engine - problém s načítaním scény
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
No sice s Unity nemám moc zkušeností, ale vypadá to že metoda LoadLevelAsync funguje trochu jinak, viz http://docs.unity3d.com/…elAsync.html
Metódu LoadLevelAsync som pochopil ako načítanie scény a obnovenie scény ... Ale aj po metóde loadLevel("mojaScena") mi nenačíta moju scénu :/
Tak v tom případě pokud se metoda opravdu volá musí být problém se scénou "hra". Přidal jsi ji opravdu do seznamu scén pod tímhle jménem?
Pokud ji nemáš nakonfigurovanou do releasu, tak ti to nepůjde. Když nefunguje ani klasická metoda, tak by měl být error nejspíš opravdu tam. Mrkni se tamdo nastavení, tuším že asi spouštíš pod PC platformou, tak nad tím je seznam všech scén zahrunutých v releasu, tak tam přetáhni pažodavané scény a ujisti se, že jsou zaškrtnuté (checked).
Tady to máš přehledně na screenu ukázané
http://docs.unity3d.com/…gBuilds.html
Ďakujem, môže to byť tým, idem to skúsiť
Zobrazeno 7 zpráv z 7.