Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Tomáš Brůna:5.8.2016 20:59

Ahoj,
potřeboval bych zjistit, jak zamezit tomu, že když dám kameru do objektu (třeba krychle) tak bude zevnitř průhledná (ta krychle) , jako by tam nebyla.
Díky za každou odpověď :)

Editováno 5.8.2016 20:59
Odpovědět 5.8.2016 20:59
Lepší být šprt než blbec :)
Avatar
Marian Benčat
Redaktor
Avatar
Marian Benčat:5.8.2016 21:41

V unity je optimalizace, ktera brani renderingu ze strany, ktera podle nich nemuze byt videt (uzavrena krychle) - jde to vypnout

http://docs.unity3d.com/…ndDepth.html

rozhodl jsem se, ze tu o 3d grafice a normálech raději mluvi tnebudu

Editováno 5.8.2016 21:44
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 5.8.2016 21:41
"C# 3.0 (2007) volal Java 8 (2014), že chce svoje featury zpět"
Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Tomáš Brůna:5.8.2016 22:09

Díky moc, mohl by jsi mi ještě prosím stručně popsat, jak mám ten shader použít :) ?

Nahoru Odpovědět 5.8.2016 22:09
Lepší být šprt než blbec :)
Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Marian Benčat
Tomáš Brůna:5.8.2016 22:36

Už se povedlo, díky :)

Nahoru Odpovědět 5.8.2016 22:36
Lepší být šprt než blbec :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.