Diskuze: Unity3D (C#) chyby ve visual studiu
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj, proměnná není přiřazená v případě, že v kolekci nic není. Pak cyklus neproběhne.
Dovolím si trošku zjednodušení
public Transform getCurrentWeapon()
{
foreach (Transform weapon in weapons)
{
if (weapon.gameObject.activeInHierarchy)
return weapon
}
return null
}
jop, takto jsem to měl hned na poprvé, jen mi to házelo zase jinou chybu
že ne všechny cesty kódu vrací hodnotu.
zřejmě to bylo tím, že jsem dal return do else a ne mimo cyklus.
Děkuju
To víš ty, ale kompilátor předpokládá to nejhorší možné, co by se mohlo stát.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.