dodání ihned! nové
Hledáme programátora do rostoucího týmu ITnetwork.cz, 100% home office, 100% flexibilní pracovní doba. Více informací
Black Friday je tu! Využij jedinečnou příležitost a získej až 80 % znalostí navíc zdarma! Více zde
BF

Diskuze: Unity5 jak označit dva objekty a při kolizi aby vybouchly a přehrál se zvuk

Aktivity
Avatar
Jan Ďurkáč:9.3.2019 17:31

Ahoj, dělám klasickou hru (raketu a asteroidy) v kódu níže, mi při nárazu rakety do asteroidu vybouchne asteroid a spustí se animace/particles a zvuk ale co už nejde, je že nevybouchne raketa. Ano musím ji označit ale už nevím jak.

public class DestroyByContact2 : MonoBehaviour
{

public AudioClip impact;
AudioSource audioSource;
public GameObject explosion; // drag your explosion prefab here

void Start()
{
audioSource = GetComponent<Au­dioSource>();
}

void OnCollisionEn­ter(Collision collision)
{

if (collision.ga­meObject.tag == "Asteroids") {

GameObject expl = Instantiate(ex­plosion, transform.position, Quaternion.iden­tity) as GameObject;

audioSource.Pla­yOneShot(impac­t, 0.7F);
Destroy(colli­sion.gameObjec­t); // destroy the grenade

Destroy(expl, 5); // delete the explosion after 2 seconds
}
}

}

Zkusil jsem:

Chci docílit: Snažím se dosáhnout toho, aby při kolizi dvou objektu asteroidu a rakety se vytvořil výbuch a přehrál se zvuk.

 
Odpovědět
9.3.2019 17:31
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.