Diskuze: Unknown
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Tvůrce

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Vypadá to zajimavě ale nejde mi to spustit na lepším počítači :/
Narazil jsem na stejný problém u bráchova počítače. Bohužel zatím nevím, jak to pořešit. Napsal jsem na fórum MonoGame, tak uvidím, jestli mi někdo odpoví.
Není do určený třeba přesně na tvůj hardware? Jinak u mě by problém
s výkonnem neměl být nebo to má větší HW nároky než maj NASA
počítače?
Ne, to ne Chyba byla
zřejmě v tom, že počítač na kterém se hra spouští by měl mít
nainstalované věci typu OpenAL a tak (to mi ale taky nešlo
). Včera ale vyšla nová verze
Monogame (3.2), kde si desktop hru můžeš vytvořit buď přes OpenGL a nebo
DirectX. Když jsem zkusil překopírovat moji hru do DirectX, tak už bez
problému to šlo spustit i na jiném počítači. Objevili se ale jiné
problémy
(nejde zvuk). Až to
vyřeším, tak dám vědět
Tak se mi to konečně podařilo pořešit Nyní hra využívá DirectX. Odkaz
by měl být stále stejný
Je to krátký to vím, ale chce to vymyslet ještě nějaký
nápady/překážky tak, aby se v každém levelu neopakovalo to samé.
Momentálně mě nic nenapadá Jinak díky za hodnocení
Dobrá hra!:)
Běží plynule grafika se mi libí, jen ta postavička se mi moc nelíbí:P
K těm nápadům, překážkám: já vždycky postupuju tak, že si vymyslím
jen pár a pak je kombinuju popřípadě přidávám těm samým další funkci.
To znamená, že každý level vymýšlím zvlášť a používám stejné
nápady, ale kombunuju je tak, aby hráč i trochu přemýšlel:D
Vypadá to pro začátek pěkně, akorát nechápu jak se dostat přes první
překážku, bez použití 'G' tam nemám šanci vyskočit, nejníž byla v
úrovni hlavy při výskoku do max. výšky... (btw. chválím za DirectX,
OpenGL bych nerozjel )
Moje hloupost, pozdě jsem si všiml že se dají ty objekty posouvat
Zobrazeno 14 zpráv z 14.