Diskuze: VS na MacBooku
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Je uplne jine. Je to mnohem vice Xamarin studio<než Visual studio
Visual studio pro Mac jsem zkoušel a přišlo mi to nepoužitelné (můj
osobní názor). Navíc Visual Studio je s Windows provázané natolik, že si
nemyslím že bude jen tak dostupné na Macu v podobě, v jakém je na Windows.
Já jsem to vyřešil tak, že mi na Macu běží Virtual Box s Windows, na
kterých mám nainstalované Visual Studio. Popř. si můžeš pořídit
Parallels Desktop kde jde zapnout režim, ve kterém se ti Visual Studio otevře
na Mac ploše (bez toho abys viděl zbytek Windows) takže ani nepoznáš že
pod tím běžej Windows (kromě toho že to okno nebude mít tlačítka z Macu
ale z Windows).
Ano, sice si spuštěné Windows urvou trochu výkonu a prostředků, ale není
to nic s čím by měl MacBook problém. Navíc když nebudeš Visual Studio
potřebovat, můžeš Windows vždycky zapauzovat.
Obecně, programovat něco v .Netu je nejkomfortnější na Windows, protože tam je jeho domovská platforma.
Ono jako.. kdyz nepotrebujes IDE tak s VS Code e dá dobře vyžít.. a pokud potřebuješ IDE tak šáhneš po Xamarin studiu, nebo teď nově po perfektním JetBrains Rider
Virtualizace mě taky napadla, ale to bych musel koupit zase Mac s 16GB RAM.
Neříkám, že by to na 8GB nešlo, ale je to dost hraniční.
Xamarin moc neznám. Něco podobného jako VS? Dá se v tom programovat C# aplikace pro Windows/Android/iOS?
Co si o tom nejdříve něco vygooglit? Hned by si totiž zjistil,že Xamarin studio je zaměřené na mobilní vývoj v Xamarinu (odtud kupodivu název)
Není pro to určeno, ale zvládá to v pohodě. Používá se nejvíce na světě jako IDE pro Unity 3D engine.
Zobrazeno 10 zpráv z 10.