Diskuze: Výběr kolekce pro bludiště
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Bludiště se mi jeví jako 2D pole.
List na 2D plochu mi moc nesedí, musel bys zbytečně uchovávat souřadnice. Nechal bych normalní 2D pole a nebo nějakou vylepšenou třídu, která tam bude mít pole, ale i zároveň vykreslování a nějaké další věci.
ok, zkusim to 2D pole, díky
ahoj, ještě dotaz. Teď řeším vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli)
//startTS - bod, od kterého se vykresluje
private void PathToLeft(TempStart startTS)
{
for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
{
this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
}
}
původně jsem měl kód takhle:
...
this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...
ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí být[startTS.PositionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.