Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se PHP. A zároveň využij akce až 30 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací.
Hledáme asistenty pro kurzy programování - pohodová brigáda. Více info
PHP week

Diskuze: Výběr kolekce pro bludiště

Aktivity
Avatar
Robert Zemánek (bobánek):1.11.2013 20:31

Hoj, mám v plánu udělat si generátor bludiští a první bod na kterém jsem se zasekl, je to v čem budu mít elementy bludiště uchovány, jestli ve 2D poli, Listu<T> či ve vlastní kolekce SquareMap<T>. Nejgeniálnější mi příjde SquareMap<T>, ale zas jestli to není zbytečné, když můžu použít to co již je. Co by jste si vybrali vy? Ještě poznámka, kolekci pak budu bindovat do UniformGridu. Díky ;-)

Odpovědět
1.11.2013 20:31
Jsem jako holub.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Robert Zemánek (bobánek)
David Čápka:1.11.2013 20:45

Bludiště se mi jeví jako 2D pole.

Nahoru Odpovědět
1.11.2013 20:45
Jsem moc rád, že jsi na síti, a přeji ti top IT kariéru, ať jako zaměstnanec nebo podnikatel. Máš na to! :)
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Robert Zemánek (bobánek)
Jan Vargovský:1.11.2013 20:46

List na 2D plochu mi moc nesedí, musel bys zbytečně uchovávat souřadnice. Nechal bych normalní 2D pole a nebo nějakou vylepšenou třídu, která tam bude mít pole, ale i zároveň vykreslování a nějaké další věci.

 
Nahoru Odpovědět
1.11.2013 20:46
Tento výukový obsah pomáhají rozvíjet následující firmy, které dost možná hledají právě tebe!
Avatar
Robert Zemánek (bobánek):1.11.2013 20:51

ok, zkusim to 2D pole, díky :-)

Nahoru Odpovědět
1.11.2013 20:51
Jsem jako holub.
Avatar
Robert Zemánek (bobánek):3.11.2013 17:26

ahoj, ještě dotaz. Teď řeším vykreslení zdi bludiště(ne obrysová, té co je někde náhodně v poli)

//startTS - bod, od kterého se vykresluje
private void PathToLeft(TempStart startTS)
{
    for (int l = startTS.PositionX; l >0; l--)
    {
        this.map[startTS.PositionY,l] = new Wall(l, startTS.PositionY);
    }
}

původně jsem měl kód takhle:

...
 this.map[l, startTS.PositionY] = new Wall(l, startTS.PositionY);
...

ale nedělalo to, to co jsem očekával, tak jsem šel pokus omyl a funguje s tím, jak to je napsané výše. Absolutně nechápu proč to musí být[startTS.Po­sitionY,l] a ne obráceně. Nevíte někdo? Díky.

Nahoru Odpovědět
3.11.2013 17:26
Jsem jako holub.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.